//

Sim kaart

Sim kaart discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil een iphone 4 aanschaffen, maar niet naar t-mobile. Ik kan nu lang wachten totdat vodafone (zit ik nu bij) hem eindelijk aanbiedt, maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Overige providers Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 20-06-10, 15:43
Paulf88 Paulf88 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 1
Standaard Sim kaart

Ik wil een iphone 4 aanschaffen, maar niet naar t-mobile.
Ik kan nu lang wachten totdat vodafone (zit ik nu bij) hem eindelijk aanbiedt, maar ik kan m ook door iemand in de UK laten kopen.

Ik vroeg me nou af hoe je dat dan met je simkaart moet doen, in mijn huidige telefoon zit volgens mij namelijk niet dezelfde soort simkaart als in de nieuwe iphone! Zou je dan gewoon aan vodafone zo'n simkaart kunnen vragen als ik die simlockvrij e iphone heb gekocht?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-06-10, 19:54
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulf88 Bekijk bericht
Ik wil een iphone 4 aanschaffen, maar niet naar t-mobile.
Ik kan nu lang wachten totdat vodafone (zit ik nu bij) hem eindelijk aanbiedt, maar ik kan m ook door iemand in de UK laten kopen.

Ik vroeg me nou af hoe je dat dan met je simkaart moet doen, in mijn huidige telefoon zit volgens mij namelijk niet dezelfde soort simkaart als in de nieuwe iphone! Zou je dan gewoon aan vodafone zo'n simkaart kunnen vragen als ik die simlockvrij e iphone heb gekocht?
Eerst kan je dat idd gaan vragen of je er eentje mee kan krijgen maar zeggen ze van niet dan kan je deze zelf op eigen risico knippen en ja, als je dat goed doet dan werkt het .
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
SIM Kaart spangenberg iPhone algemeen 1 27-04-11 11:23
sim kaart benbosch Unlock 18 18-12-10 23:47
Sim kaart naar Micro sim Scooter Orange 10 11-11-10 16:46
Hoe sim kaart klonen van mijn t-mobile sim naar een andere (lege) sim? iken Archief 2 04-03-09 21:46
Sim kaart P.Starreveld Archief 2 18-04-08 11:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:01.