//

iPhone met Ben abbo

iPhone met Ben abbo discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb net een iPhone overgekocht van een vriend, deze iPhone is symlock-vrij. Ik zit nogal krap bij kas (geen wonder als je 13 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Overige providers Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-06-10, 15:22
APhone3gs APhone3gs is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: SLD
Berichten: 9
Question iPhone met Ben abbo

Hallo,

Ik heb net een iPhone overgekocht van een vriend, deze iPhone is symlock-vrij. Ik zit nogal krap bij kas (geen wonder als je 13 bent) en denk er dus over na om een Ben regelmatig abbo af te sluiten met onbeperkt internet. Dit gaat echter via de GPRS en UMTS netwerken. Nou weet ik niet zo goed of dat wel een snelle verbinding op levert, voor de prijs hoef ik het in iedergeval niet te laten; €16,94 per maand = 250 sms/min. + 100 sms-jes gratis + onbeperkt internet.

Please help me!

Aron
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-06-10, 22:32
erwin85 erwin85 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 51
Standaard

Kijk ook is naar de sim-only abbonnementen van HI: Hi Webshop | De nieuwste telefoons van BlackBerry, Samsung, HTC, Nokia, LG en Sony Ericsson op Hi.nl
Reageren

Labels
abbo, ben, gprs, iphone, umts



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Gewoon tmobile abbo omzetten in iPhone abbo Guest-20201028093429 Odido (T-Mobile) 4 19-01-10 22:26
iphone met abbo kopen ankid Archief 1 30-06-09 11:34
In plaats van iphone abbo - sim only abbo taipie Odido (T-Mobile) 1 14-08-08 10:51
Huidig abbo, kan ik nu een iPhone abbo afsluiten? Duivenman Odido (T-Mobile) 15 18-07-08 19:47
Iphone met Relax abbo bullet424 Odido (T-Mobile) 8 13-07-08 12:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:29.