Huidig abbo, kan ik nu een iPhone abbo afsluiten? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Mensen Ik heb nu een abbo bij T-mobile van 2 jaar, die verloopt op 28 september 2008, nog eventjes dus. Als ik nu een iPhone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Huidig abbo, kan ik nu een iPhone abbo afsluiten?
Mensen
Ik heb nu een abbo bij T-mobile van 2 jaar, die verloopt op 28 september 2008, nog eventjes dus. Als ik nu een iPhone neem, vervalt dit abbonement dan of betaal ik dan ruim 2 maand dubbel? Alvast bedankt Marco |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
dan verleng je gewoon en gaat je iphone abbo in na 28september.
voordeel je hebt wel al je iphone dan |
|
||||
|
||||
nadeel, je hebt geen onbeperkt internet.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik heb al een abbo met internet dus dat kan ik dan ook wel gebruiken. Dus even voor de duidelijkheid ( ik haal dingen snel door elkaar) Als ik nu een iPhone neem dan krijg ik deze wel, maar gaat het abbonement pas in wanneer mijn huidige abbonement vervalt. In de tussentijd kan ik de iPhone wel gebruiken door de simkaart uit mijn huidige telefoon te halen en die in de iPhone te stoppen, juist?
alvast bedankt |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Lijkt me meest logisch om dat eerst op hun site na te gaan of aan hen te vragen. Tipje van de sluier: Bij verlenging ga je natuurlijk NOOIT dubbel betalen. Je hebt dan toch geen 2 abo's naast elkaar . Officieel gaat je nieuwe contract pas in (tegenwoordig is het contract vernieuwing, geen verlenging) als je oude is afgelopen. In jou geval zou dat dus 29 september zijn. Maar bij omzetten naar i-abo kunnen ze dit al vervroegd in laten gaan. Deze info kun je gewoon in iedere willekeurige T-shop, T-website, T-helpdesk en de meeste T-dealers (Belcompany/PhoneHouse, etc.) |
|
||||
|
||||
Ik had hetzelfde, mijn contract liep tot 22 oktober. iPhone gehaald, 1 telefoontje naar de helpdesk en mijn contract werd gelijk omgezet (20 minuten later was het aangepast)
|
|
|||
|
|||
Als je je contract kan verlengen dan kan je daar of een goedkoper abonnement voor krijgen OF een gratis toestel.
BEHALVE een iPhone. In dat geval betaal je gewoon weer de volle mep en heb je geen enkele korting. Waarom? Omdat T-mobile geld ruikt en het leuk vind om de klanten te naaien die toch al een iPhone wilden hebben. |
|
||||
|
||||
Als je bij T-mobile binnen 3 of 4 maanden van het aflopen van je contract zit, mag je het openbreken voor een nieuw contract.
Heb ik dus ook gedaan en werkt dus prima |
|
|||
|
|||
Helaas is dat niet het geval voor zakelijke abonnementen omdat je dan zo'n 2 maanden zonder nummer zit, werd me verteld. Vraag me niet waarom.
|
|
||||
|
||||
@ Duivenman :
Kijk anders even naar dit onderwerp. https://forum.iculture.nl/f41/i...rekkelijk.html Ik heb mijn huidige abbo verlengd via de site. en daar kreeg ik wel degelijk korting op de iphone. ipv 80 euro voor de 16 Gb Zwart betaal ik nu 19.96. Succes. Let wel op dat het wat langer kan gaan duren voordat je de iphone binnen hebt. In de t-mobile shop zul je geen korting krijgen. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Inmiddels een iPhone besteld via de site van T-mobile.
Allemaal bedankt voor jullie hulp. |
|
|||
|
|||
Trouwens ik heb dus mijn abbonement verlengd en hoefde maar 1 euro te betalen voor een iPhone 8GB bij een I-150 abbonement.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
IPhone 4 met een relax abbo? | damian4life | Odido (T-Mobile) | 8 | 07-08-10 00:38 |
Telenet: iPhone in combinatie met een abbo | abacab81 | Overige providers Nederland | 6 | 29-06-10 12:40 |
TMobile iPhone met een Vodafone abbo?! | thirs. | Odido (T-Mobile) | 5 | 10-06-10 17:24 |
Gewoon tmobile abbo omzetten in iPhone abbo | Guest-20201028093429 | Odido (T-Mobile) | 4 | 19-01-10 22:26 |
In plaats van iphone abbo - sim only abbo | taipie | Odido (T-Mobile) | 1 | 14-08-08 10:51 |
|
|