TMobile iPhone met een Vodafone abbo?! discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb heel veel combi's gehoord, maar dit roept toch wel even vraagtekens op?!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
TMobile iPhone met een Vodafone abbo?!
Hallo,
Ik heb heel veel combi's gehoord, maar dit roept toch wel even vraagtekens op?! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Haha, lijkt me een foutje in het systeem daar toch
|
|
||||
|
||||
Haha! Das een goeie mop! Rare mensen die de website van Vodafone maken.
|
|||
|
|||
Dit is niet de officiele website van Vodafone hé? Lijkt me meer op een site als gsm + cadeauo ofzo iets gezien het balkje erboven. Het is gewoon een dealer. Wel slordig van degene die de website maakt/onderhoudt.
|
|
|||
|
|||
Is gewoon 2call gezien de buttons.
|
|
||||
|
||||
Is volgens mij phoneshop.nl.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
tmobile toestel activeren met een tmobile prepaid kaart | Momentum | Odido (T-Mobile) | 2 | 06-08-10 23:17 |
Met T-mobile Abbo op Vodafone Netwerk | ricklahaye | Odido (T-Mobile) | 0 | 29-01-10 17:01 |
Gewoon tmobile abbo omzetten in iPhone abbo | Guest-20201028093429 | Odido (T-Mobile) | 4 | 19-01-10 22:26 |
USA Iphone met Bestaand Tmobile abbo | lolo2k | Koopinformatie USA | 2 | 28-07-08 09:22 |
Vodafone abbo probleem op mobistar met NL Iphone | Tqam | Overige providers Nederland | 1 | 21-07-08 15:53 |
|
|