SIM-kaart wisselen iphone discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb even een vraag over het wisselen van twee SIM-kaarten. Stel dat ik een i-500 abbo bij T-mobile neem, met 3Gs en ik neem ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
SIM-kaart wisselen iphone
Ik heb even een vraag over het wisselen van twee SIM-kaarten. Stel dat ik een i-500 abbo bij T-mobile neem, met 3Gs en ik neem via internet een T-mobile relax abbo met een 3G. Bij beide krijg ik dan dus een SIM-kaart met een verschillend telefoonnummer. Maar kan ik deze SIM-kaarten (allebei T-mobile dus) dan wisselen tussen de 3Gs en de 3G? Of hoort de ene SIM-kaart bij de 3G en de ander bij de 3Gs en moet ik dan beide telefoons unlocken?
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is en dat iemand mijn vraag kan beantwoorden. Alvast bedankt in ieder geval! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
beide telefoons hebben een t-mobile simlock. Je kan in beide toestellen dus elke t-mobile simkaart stoppen. Je hoeft dus niks te unlocken
|
|||
|
|||
Oké, heel erg bedankt. Topic kan wat mij betreft op slot nu.
|
|
||||
|
||||
Op aanvraag een slotje dan maar.
|
Labels |
iphone, sim, t-mobile, wisselen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Sim kaart naar Micro sim | Scooter | Orange | 10 | 11-11-10 17:46 |
Micro sim iPad en iPhone 4 niet uit te wisselen ? | Jeroen100 | iPad algemeen | 6 | 29-06-10 16:56 |
Sim wisselen zonder contacten/agenda te wissen | Frido | Odido (T-Mobile) | 3 | 10-06-09 16:26 |
Hoe sim kaart klonen van mijn t-mobile sim naar een andere (lege) sim? | iken | Archief | 2 | 04-03-09 22:46 |
wisselen met andere simkaart dan incorrect sim??? | Kiwi | Archief | 4 | 11-10-07 14:32 |
|
|