//

Iphone 3GS 4.0.1 jailbreak

Iphone 3GS 4.0.1 jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Ik ben nieuw hier dus schiet mij niet af als ik hier vragen stel die al gesteld zijn geweest, maar graag hadk een concreet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-07-10, 21:41
soufiane105 soufiane105 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 4
Standaard Iphone 3GS 4.0.1 jailbreak

Hey,

Ik ben nieuw hier dus schiet mij niet af als ik hier vragen stel die al gesteld zijn geweest, maar graag hadk een concreet antwoord hierop gehad

Ik heb dus een belgische iphone 3GS die gejailbreakt was met 3.1.2... Met de inhoud te proberen wissen, is er een fout opgetreden waardoor ik hem dus heb moeten herstellen in DFU.. en daardoor dus 4.0.1 erop staat...
Nu vraag ik me af of ik die kan jailbreaken? Hij is van week 39...

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-07-10, 22:00
Questor Questor is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 95
Standaard

Ik ben bang van niet... Met de 4.0.1 heb je de nieuwe bootrom gekregen en die is nog niet te jailbreaken. Als je 100% zeker wilt zijn download dan f0recast van deze site die kan je een antwoord geven: iH8sn0w.com | Jailbreak your iPod touches and iPhones
  #3  
Oud 18-07-10, 22:06
soufiane105 soufiane105 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 4
Standaard

ok bedankt !
  #4  
Oud 18-07-10, 22:08
Questor Questor is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 95
Standaard

Heb je in het verleden je iphone vaker geupdate met itunes? Zeg maar naar 3.1.2? Je kan dan evt. nog wel downgraden naar 3.1.2 en daar jailbreaken. Je moet dan gebruik maken van shsh bestanden die je itunes nog heeft
  #5  
Oud 18-07-10, 22:39
soufiane105 soufiane105 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Questor Bekijk bericht
Heb je in het verleden je iphone vaker geupdate met itunes? Zeg maar naar 3.1.2? Je kan dan evt. nog wel downgraden naar 3.1.2 en daar jailbreaken. Je moet dan gebruik maken van shsh bestanden die je itunes nog heeft
Ik had m gekocht op 3.1.2 dus eigenlijk is er niets op gedaan enkel een jailbreak op uitgevoerd... zal niet gaan dan? wachten op de tool ! great!
Haha merci alvast
  #6  
Oud 18-07-10, 22:42
Questor Questor is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 95
Standaard

Nee dan wordt het niet... Ik zit zelf ook te hopen op een iOS4 jailbreak. Een phone uit de US laten komen... wel kunnen activeren met een AT&T kaart maar helaas verder dan een moderne ipod is het niet
  #7  
Oud 18-07-10, 22:44
mattias mattias is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: beveren
Berichten: 47
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Questor Bekijk bericht
Ik ben bang van niet... Met de 4.0.1 heb je de nieuwe bootrom gekregen en die is nog niet te jailbreaken. Als je 100% zeker wilt zijn download dan f0recast van deze site die kan je een antwoord geven: iH8sn0w.com | Jailbreak your iPod touches and iPhones
bootrom? baseband zeker! als je shsh blobs hebt dan kan je downgraden naar 3.1.2 en daarna een costum erop zetten
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3Gs Jailbreak? nicolaas111 Archief 5 17-04-10 11:41
iPhone: 3GS/Belgisch/3.12/Jailbreak | Windows 7 reinstall, tips tbv behoud jailbreak ? Moehaha Jailbreak 0 28-03-10 00:19
16g 3GS org. siml. vrij VS 32g 3GS jailbreak djaell Koopinformatie Nederland 4 30-09-09 11:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:22.