Iphone 3GS 4.0.1 jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Ik ben nieuw hier dus schiet mij niet af als ik hier vragen stel die al gesteld zijn geweest, maar graag hadk een concreet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 3GS 4.0.1 jailbreak
Hey,
Ik ben nieuw hier dus schiet mij niet af als ik hier vragen stel die al gesteld zijn geweest, maar graag hadk een concreet antwoord hierop gehad Ik heb dus een belgische iphone 3GS die gejailbreakt was met 3.1.2... Met de inhoud te proberen wissen, is er een fout opgetreden waardoor ik hem dus heb moeten herstellen in DFU.. en daardoor dus 4.0.1 erop staat... Nu vraag ik me af of ik die kan jailbreaken? Hij is van week 39... Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik ben bang van niet... Met de 4.0.1 heb je de nieuwe bootrom gekregen en die is nog niet te jailbreaken. Als je 100% zeker wilt zijn download dan f0recast van deze site die kan je een antwoord geven: iH8sn0w.com | Jailbreak your iPod touches and iPhones
|
|
|||
|
|||
ok bedankt !
|
|
|||
|
|||
Heb je in het verleden je iphone vaker geupdate met itunes? Zeg maar naar 3.1.2? Je kan dan evt. nog wel downgraden naar 3.1.2 en daar jailbreaken. Je moet dan gebruik maken van shsh bestanden die je itunes nog heeft
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Haha merci alvast |
|
|||
|
|||
Nee dan wordt het niet... Ik zit zelf ook te hopen op een iOS4 jailbreak. Een phone uit de US laten komen... wel kunnen activeren met een AT&T kaart maar helaas verder dan een moderne ipod is het niet
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3Gs Jailbreak? | nicolaas111 | Archief | 5 | 17-04-10 11:41 |
iPhone: 3GS/Belgisch/3.12/Jailbreak | Windows 7 reinstall, tips tbv behoud jailbreak ? | Moehaha | Jailbreak | 0 | 28-03-10 00:19 |
16g 3GS org. siml. vrij VS 32g 3GS jailbreak | djaell | Koopinformatie Nederland | 4 | 30-09-09 11:31 |
|
|