Downgrade Ios 4.0.1 naar 3.1.3 gelukt op 3GS MC model discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) heb je toevallig windows 64bit?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
heb je toevallig windows 64bit?
|
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Nee ik had het tegen petersk aangezien dat problemen zijn met libusb.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ik ben er nu achter gekomen dat je het bewuste progje op win xp gezet moest worden. heb dit gedaan en het werkt nu. maar ik krijg geen enkele versie gedowngrade op de iphone . ik heb nog een oude boothrom maar krijg steeds foutmeldingen b.v. 1604. kan je mij mischien eens vertellen welke 3.1.3 versie jij hebt gebruikt. peter |
|
|||
|
|||
Ik heb het zelfde probleem, me muis, me toetsenbord werken dan niet meer -.-
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Die foutmelding betekent volgens mij dat je de shsh niet hebt opgeslagen of als je dat wel hebt gedaan, je je hostfile niet goed hebt aangepast.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Je moet 10 sec. home button + powerbutton inhouden. daarna homebutton inblijven houden en powerbutton loslaten totdat itunes medling geeft om iphone te herstellen. Hij moet dus al vooraf aangesloten zijn op computer. |
|
|||
|
|||
Je moet even bij software verwijderen in de configuratiescherm Libusb verwijderen. Libusb daarna opnieuw installeren als win xp versie. Dan werken alle USB-poort wel normaal en Libusb werkt dan ook.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Peter |
|
||||
|
||||
Voor een betere beschrijving moet je in de wiki kijken (Of je download snowbreeze en kijkt daar in het helpmenu voor DFU. Daar wordt ook alles goed uitgelegd).
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
nee waarschijnlijk meede de topicstarter dat hij geen shsh had maar had ie het wel. anders zal dit niet werken
Laatst gewijzigd door robbiedobbie; 21-07-10 om 15:30. |
|
|||
|
|||
waar kan je die shsh files dan vinden stel dat ik ze heb opgeslagen, want daar ben ik niet zeker van, maar als dit downgraden op deze manier niet lukt ben ik dus gewoon niet in het bezig van die shsh files, en dan nog een vraagje, ik zit nu op 4.0.1 maar wil weer terug naar 4.0 . IS THIS POSSIBLE , and how? thanks in advance
|
|
||||
|
||||
je kan nog eens controleren door met umbrella de shsh van cydia af proberen te halen maar die fout geeft ook al aan dat je ze niet hebt (als je alles goed in host file hebt)
|
|
|||
|
|||
helaas pindakaas, heb geen 3.1.2 shsh files.. maar wel die van 4.0 . Hoe kan ik hem dan weer downgraden naar 4.0 als ik nu op 4.0.1 zit? want als ik hem gewoon herstel via itunes blijft die op 4.0.1?
|
|
||||
|
||||
wil je gewoon naar 4 of wil je jailbreak op 4?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod touch: downgrade naar iOS 4.2.1 | Grazioso | Jailbreak | 8 | 04-04-11 18:08 |
iPhone: iphone 3g downgrade naar 3.1.3 niet gelukt maar kan niet naar 4.0 terug | raymon | Jailbreak | 2 | 07-01-11 13:10 |
iPhone: Downgrade Ios 4.0.1 naar 3.1.3 3GS MC139DN new bootrom gelukt | Pieleplint | Jailbreak | 22 | 01-08-10 22:55 |
iPhone: Downgrade Ios 4.0.1 naar 3.1.3 3GS MC139DN new bootrom gelukt | Pieleplint | Jailbreak | 0 | 25-07-10 22:32 |
iPhone: Jb gelukt met 3gs 3.1.2 jb naar 3.1.3 | elisa9180 | Jailbreak | 0 | 22-02-10 22:17 |
|
|