Jailbreak voor 3.2.1 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Bestaat deze nu wel of niet? Ik draai nog op versie 3.2 en wil graag updaten naar versie 3.2.1 ivm wifi problemen, echter ik kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Jailbreak voor 3.2.1
Bestaat deze nu wel of niet?
Ik draai nog op versie 3.2 en wil graag updaten naar versie 3.2.1 ivm Wi-Fi problemen, echter ik kan nergens info vinden over een jailbreak voor deze versie. De enige info wat ik kan vinden is dat jailbreak niet werkt op versie 3.2.1 Heeft iemand meer info? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
wat zijn de echte voordelen van de ipad te jailbreaken?? kan ze niet 123 vinden....
|
|
||||
|
||||
De Cydia apps die je kan gebruiken, zoals SBsettings. Maar als je die niet nodig hebt, hoef je ook niet te jailbreaken!
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Wat ook nog niet optimaal werkt, er zijn dingen die niet werken met Frash!
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Nee, jailbreaken en de meeste cydia apps zijn legaal! Je hebt alleen een paar illegale sources, maar dat word vermeld als je ze toevoegd!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Is er al een goede mogelijkheid om flash te draaien als je ipad gejailbreakt is ?
|
|||
|
|||
Nou, toen ik een paar posten hierboven iets meldde over gratis en downloaden werd mijn bericht meteen gewist, was even bang dat dat hier ook zou gebeuren, vandaar mijn angst...
En ironie is moeilijk te lezen he? |
|
||||
|
||||
Citaat:
YouTube - Flash on iPad (Frash Demo/Install) |
|
||||
|
||||
Jailbreak heeft een aantal voordelen..bijna dezelfde als voor de iPhone.
Ik gebruik zelf met plezier Backgrounder, Winterboard en Veency. De JB voor 3.2.1. zit er vast aan te komen, dus nog even geduld ;-)
|
|||
|
|||
En als je tethering op de Wi-Fi iPad wilt gebruiken? Heb je toch enkel een jailbreak op je iPhone nodig? Of kan dat helemaal niet? Geen zin om mijn iPad al te jailbreaken gelijk
|
|
|||
|
|||
@BDT - Enkel een jailbreak op je iPhone.... MyWi installeren en daarna denkt de iPad dat hij een extra Wi-Fi verbinding heeft gevonden....
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|