jailbreak iPhone 3gs 4.0.1 oude bootrom discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik probeer mijn iPhone 3GS te jailbreaken op 4.0.1 maar zonder succses. Pwnage tool zegt dat de firmware ongeldig is en de custom firmware ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
jailbreak iPhone 3gs 4.0.1 oude bootrom
Hallo,
Ik probeer mijn iPhone 3GS te jailbreaken op 4.0.1 maar zonder succses. Pwnage tool zegt dat de firmware ongeldig is en de custom firmware hier van iPhoneclub vraagt om een gebruikersnaam en wachtwoord. Dus ik weet niet meer wat ik moet doen. Als er nog een download is voor de custom firmware 4.0.1 zonder activatie, cydia zou dat erg fijn zijn. Mijn iPhone is orgineel bij t-mobile simlockvrij gemaakt en ik heb de oude bootrom. De iPhone is nog nooit gejailbreakt geweest en zit nu op 4.0.1 Hoop dat er een mogelijkheid is. EDIT: ik ga nu proberen om een custom firmware 4.0 te maken en te downgraden. nee, dit werkte ook niet.
iPhone? eerder MyPhone! Laatst gewijzigd door Pelle4495; 29-07-10 om 11:45. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb het zelf nog nooit gedaan op de manier die jij wilt proberen (ik heb MC model) dus ik kan je hier helaas niet verder mee helpen. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Misschien lukt het om te downgraden naar 4.0 maar zonder de SHSH Blobs gaat dat lastig worden. |
|
|||
|
|||
Is het niet zo dat je 3GS ooit al eens gejailbreakt moet zijn geweest in het verleden om het te laten werken?
|
|
||||
|
||||
Dat zou nog best wel eens mogelijk kunnen zijn maar mijn iPhone is nog nog nooit gejailbreakt geweest. Hopen dat het over een een paar dagen met spirit kan.
Laatst gewijzigd door Pelle4495; 29-07-10 om 16:27. |
|
||||
|
||||
enig idee hoe lang het gaat duren voor een bruikbare jailbreak tool voor 3GS 4.0.1 oude bootrom?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Jailbreak Iphone 3GS oude bootrom | Darksite | Jailbreak | 1 | 30-01-11 18:18 |
iPhone: 3gs [oude bootrom] Hacktivate, jailbreak, unlock | Coppes | Jailbreak | 8 | 06-10-10 22:00 |
iPhone 3GS: Unlock en Jailbreak 3GS 4.0.2 (oude bootrom) | vdbergen | Unlock | 1 | 27-09-10 20:44 |
3GS Jailbreak 4.0.1 oude bootrom | madamo | Jailbreak | 18 | 02-08-10 15:06 |
iPhone: Jailbreak van Iphone 3gs, oude Bootrom met orginele OS4 | cobra88 | Jailbreak | 1 | 18-07-10 14:19 |
|
|