3G te traag onder 4.0.1 wat nu? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPhone 3G is echt te traag en onstabiel. Nu zou ik hem graag Jailbreaken met whited00r van PWnagetool. Nu is het wel de eerste ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
3G te traag onder 4.0.1 wat nu?
Mijn iPhone 3G is echt te traag en onstabiel.
Nu zou ik hem graag Jailbreaken met whited00r van PWnagetool. Nu is het wel de eerste maal dat ik dit zou doen en om eerlijk te zijn snap ik er de ballen van. Heb al heel wat gegoogled maar ik graak er geen wijs uit... Kan iemand mij helpen? mvg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Downgraden naar 3.1.3, heb ik ook gedaan en hij loopt weer als een trein
|
|
||||
|
||||
je kan spotlight zoekactie,s uitzetten winterboard weglaten ztoggle uit cydia kan je multitasking uitzetten als je wilt
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wat valt onder "other" in je Iphone? | Yash100 | Jailbreak apps en thema's | 6 | 15-11-08 13:03 |
Mac OS X: Wat valt onder categorie 'andere' bij capaciteit | paljasken | iTunes | 6 | 13-10-08 10:23 |
Wat zit er nu precies onder de motorkap ? | PWI | iPhone algemeen | 13 | 04-07-08 22:20 |
Unlocked 1.1.1 zeer traag - Wat te doen? | maxschoenmakers | Archief | 2 | 29-10-07 21:28 |
[Heb 1.1.1 al voordat ik hem uit de doos haalde] Wat te doen en wat zijn de nadelen? | Pietje123456 | Archief | 11 | 15-10-07 11:48 |
|
|