Jailbreak iphone ??? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste allemaal, Ik lees hier regelmatig berichten over het jailbreaken van de iphone. Daar ik nog maar pas nieuw ben in de iphone wereld, zou ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Jailbreak iphone ???
Beste allemaal,
Ik lees hier regelmatig berichten over het jailbreaken van de iphone. Daar ik nog maar pas nieuw ben in de iphone wereld, zou ik graag willen weten wat "jailbreaken" is en wat je dan hiermee kan doen, maw wat de voordelen ervan zijn. Alvast bedankt voor jullie uitleg. Ps : 'k heb een iphone 3gs en ben van plan 'n iphone 4 te gaan halen (wie weet kan ik hem dan na jullie uitleg al 'jailbreaken' Grtjs, Bodi |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Met Jailbreaken krijg je de mogelijkheid om extra software te installeren dat anders niet mogelijk is maw die niet van Apple is.
De hardware in het toestel kan nl meer dan dat apple toelaat zeg maar Je kan dus de basisfunctionaliteit van je iPhone veranderen Vb meer icoontjes vanonder en tot vele meer dingen Natuurlijk heeft Apple dit niet graag maar de gebruiker mag doen met zijn toestel wat hij wilt Voordelen hiervan zijn: -Je kan de grafische interface aanpassen naar hoe je wilt -Je agenda op je lockscreen zetten Maar hiervoor moet je nog een ander programma installeren dat deze dingen mogelijk maken en de meest gebruikte hierbij is Cydia. Nadelen zijn er niet echt Je kan het altijd terug omkeren maw de firmware terug overschrijven naar het orginele van Apple. Dus voor dat je gaat jailbreaken best even een backup nemen & met het programma TinyUmbrella even je SHSH opslaan. Ik hoop dat dit je iets geholpen heeft? Laatst gewijzigd door De Generaal; 02-08-10 om 23:03. |
|
||||
|
||||
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken.
Liesjj legt al een hoop uit en meer informatie kan je vinden in onze Wiki of verder op het forum (gebruik hiervoor de zoekfunctie ). Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje
|
|