Activeren niet mogelijk! discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb 4.0.1 geïnstalleerd op mijn 3GS. Bij de activatie bleek dat ik geen O2 toestel heb maar een AT&T. Ik kreeg meteen de melding: ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Activeren niet mogelijk!
Ik heb 4.0.1 geïnstalleerd op mijn 3GS. Bij de activatie bleek dat ik geen O2 toestel heb maar een AT&T. Ik kreeg meteen de melding:
"There is a problem wirth your iPhone. We're sorry, the iPhone you connected cannot be activated for service. We recommend you visit your nearest AT&T or Apple Store for more information". Ik heb inmiddels een phonebook sim binnen en geprobeerd, maar het heeft niets geholpen. Steeds dezefde melding. Wie weet een oplossing? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Moet ie toch eerst een keer geactiveerd zijn?
Wat ik heb begrepen moet je hem dan wel een keer hebben kunnen activeren. Dat lukt al niet, zelfs niet met een phonebookkaartje.
|
|
||||
|
||||
Ik heb hier dezelfde melding, hij heeft nog wel een IMEI nummer maar toch lijkt het sterk op een corrupte baseband.. oftewel een waardeloze iPhone..
|
Labels |
4.0.1, activeren, activeren zonder simkaart |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk | clausiem | iPad algemeen | 17 | 13-01-11 15:44 |
Mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk | boschbol | iPhone algemeen | 2 | 07-12-10 00:20 |
Mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk | Dlawa | KPN | 0 | 02-12-10 14:07 |
Mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk | BfromB | iPhone algemeen | 16 | 03-03-10 15:05 |
Activeren??? NIET MOGELIJK | splatz | Odido (T-Mobile) | 0 | 06-09-08 11:19 |
|
|