Na jailbreak pixels boven applelogo discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal, Ik heb sinds de jailbreak van mijn iphone 3gs 3.1.3 naar ios 4.01 last van een lijn pixels wanneer ik hem opstart.Het zijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Na jailbreak pixels boven applelogo
Hoi allemaal,
Ik heb sinds de jailbreak van mijn iphone 3gs 3.1.3 naar ios 4.01 last van een lijn pixels wanneer ik hem opstart.Het zijn gekleurde pixels boven het applelogo van rechts tot aan het midden. Hoe zou ik dit kunnen fixen? Iemand tips?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
dat is normaal heeft iedereen.
Het is een codetaal van je jailbreak zegmaar |
|
||||
|
||||
Wat Richard zegt klopt, ik heb het ook paar gekleurde pixels boven aan in me scherm tijdens het opstarten bestrijkt alleen niet een totale helft. Ik heb een beetje links en een beetje rechts.
|
|
|||
|
|||
Hier het zelfde, ook een lijntje.
|
|
||||
|
||||
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken.
Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. Dit ook om verwarring en dubbele topics te voorkomen. //Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3GS blijft plots op applelogo met denkteken hangen | Graziella | iPhone algemeen | 8 | 12-03-10 14:39 |
Luie pixels? | totalition | iPhone algemeen | 9 | 28-02-10 15:46 |
20 gekleurde pixels | elflogo | iPhone algemeen | 2 | 15-06-09 23:57 |
Kapotte pixels? | Popeye | iPhone algemeen | 23 | 14-08-08 23:12 |
|
|