//

iphone 2g die niet meer wilt werken

iphone 2g die niet meer wilt werken discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) YouTube - ‪iPhone Problems!!! Help!!!‬‎ Ik heb een iphone 2g gekregen van iemand waarbij ik het zelfde probleem heb als het filmpje van youtube ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-08-10, 02:55
boesjans boesjans is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 1
Standaard iphone 2g die niet meer wilt werken

YouTube - ‪iPhone Problems!!! Help!!!‬‎

Ik heb een iphone 2g gekregen van iemand waarbij ik het zelfde probleem heb als het filmpje van youtube
ik heb de de iphone gerestored, wat ik ook doe het lukt mij niet om de iphone werkend te krijgen. ik heb ziphone 2.5 , blackra1n gebruikt.

bij ziphone geeft ie aan dat de iphone niet gevonden kan worden en bij blackra1n blijft de iphone hangen op een zwart scherm.

ik weet helaas niet wat de firmware versie is van de iphone en dan kan ik ook niet terug vinden in itunes waar de iphone wel herkent wordt.

in itunes krijg ik de volgende meldinh. "deze is sim wordt niet herkent gebruik de juiste sim die de leverancier heeft aangegeven". het is een iphone van de us
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-08-10, 09:02
lyndon lyndon is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Zwitserland
Berichten: 65
Stuur een bericht via Yahoo naar lyndon
Standaard

Je kan het beste een custom firmware 3.1.3 installeren op je iPhone.

Via bijgaande link kan je deze downloaden: Download iPhone 2G Cydia Unlock.ipsw from Sendspace.com - send big files the easy way

Zorg er wel voor dat de extensie van de file ipsw is (soms is deze zip bij het downloaden).

Vervolgens kan je met Shift-Restore de file selecteren en je iPhone 2G voorzien van de firmware die geactiveerd, gejailbreaked & unlocked is.

Succes.
__________________
iPhone 4, 32GB, 4.1 (simlock-vrij) / iPad 64GB Wi-Fi + 3G, 3.2
  #3  
Oud 12-08-10, 11:21
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Allereerst van harte welkom op het iPhone-forum.

Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Voor jouw probleem had je bijvoorbeeld dit topic kunnen gebruiken.

Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie.

//Slotje
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
IPhone 4 wilt niet meer herstellen JuiCe1207 iPhone algemeen 6 03-11-11 09:56
iphone luidspreker wilt niet meer werken pieterwillems iPhone algemeen 5 20-09-10 09:11
Unlock wilt niet werken maar op de ander wel caglayanbey Archief 2 13-07-09 19:20
Unlock wilt niet werken caglayanbey Archief 1 07-07-09 08:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:04.