iphone 2g die niet meer wilt werken discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) YouTube - ‪iPhone Problems!!! Help!!!‬‎ Ik heb een iphone 2g gekregen van iemand waarbij ik het zelfde probleem heb als het filmpje van youtube ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 2g die niet meer wilt werken
YouTube - ‪iPhone Problems!!! Help!!!‬‎
Ik heb een iphone 2g gekregen van iemand waarbij ik het zelfde probleem heb als het filmpje van youtube ik heb de de iphone gerestored, wat ik ook doe het lukt mij niet om de iphone werkend te krijgen. ik heb ziphone 2.5 , blackra1n gebruikt. bij ziphone geeft ie aan dat de iphone niet gevonden kan worden en bij blackra1n blijft de iphone hangen op een zwart scherm. ik weet helaas niet wat de firmware versie is van de iphone en dan kan ik ook niet terug vinden in itunes waar de iphone wel herkent wordt. in itunes krijg ik de volgende meldinh. "deze is sim wordt niet herkent gebruik de juiste sim die de leverancier heeft aangegeven". het is een iphone van de us |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je kan het beste een custom firmware 3.1.3 installeren op je iPhone.
Via bijgaande link kan je deze downloaden: Download iPhone 2G Cydia Unlock.ipsw from Sendspace.com - send big files the easy way Zorg er wel voor dat de extensie van de file ipsw is (soms is deze zip bij het downloaden). Vervolgens kan je met Shift-Restore de file selecteren en je iPhone 2G voorzien van de firmware die geactiveerd, gejailbreaked & unlocked is. Succes.
|
||||
|
||||
Allereerst van harte welkom op het iPhone-forum.
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Voor jouw probleem had je bijvoorbeeld dit topic kunnen gebruiken. Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
IPhone 4 wilt niet meer herstellen | JuiCe1207 | iPhone algemeen | 6 | 03-11-11 09:56 |
iphone luidspreker wilt niet meer werken | pieterwillems | iPhone algemeen | 5 | 20-09-10 09:11 |
Unlock wilt niet werken maar op de ander wel | caglayanbey | Archief | 2 | 13-07-09 19:20 |
Unlock wilt niet werken | caglayanbey | Archief | 1 | 07-07-09 08:52 |
|
|