Iphone (jailbreak) totaal vastgelopen discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb geprobeerd een app via cydia te installeren (heb jailbreak via blackrain) maar mn toestel liep vast. Vervolgens heb ik via blackrain geprobeerd m ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone (jailbreak) totaal vastgelopen
Ik heb geprobeerd een app via cydia te installeren (heb jailbreak via blackrain) maar mn toestel liep vast. Vervolgens heb ik via blackrain geprobeerd m weer aan de gang te krijgen (andere keren is dit wel gelukt), maar hij blijft vastlopen. Zie alleen het plaatje van balckrain en blijft korte piepjes geven. Ik heb ook geprobeerd via itunes te hertellen maar dit lukt ook niet. Itunes geeft alleen maar een foutmelding. Weet iemand wat ik kan doen, ben inmiddels radeloos zonder iphone!!
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Help Iphone totaal dood | andtee | iPhone algemeen | 12 | 04-03-11 08:51 |
iPhone 1e gen.: iphone 2g vastgelopen door jailbreak en unlock | R4ch3L | Unlock | 8 | 17-05-10 16:15 |
Jailbreak 3.1.2 3gs (unlocked) lukt totaal niet, custom firmware mogelijk? | loek2009 | Archief | 3 | 16-04-10 11:27 |
Toestel vastgelopen na Jailbreak help! | Krishg007 | Archief | 1 | 16-02-10 11:29 |
Iphone net gekocht, maar is totaal vastgelopen | Iniesta | iTunes | 3 | 23-08-08 18:02 |
|
|