Iphone 3GS, Jailbreak, Downgraden.. discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik had een klein vraagje,, Ik was namelijk zo dom om me iPhone 3GS die gejailbreaked was van 3.1.3 naar 4.0.2 te updaten maar ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 3GS, Jailbreak, Downgraden..
Ik had een klein vraagje,,
Ik was namelijk zo dom om me iPhone 3GS die gejailbreaked was van 3.1.3 naar 4.0.2 te updaten maar ik had op die versie wel me SHSH-gegevens vastgelegd. maar wat ik me afvroeg is als jeje iphone heb hersteld of je dan nog steeds je iphone kan downgraden van 4.0.2 naar 3.1.3 of geld die handtekeningen dan niet meer? - Laatst gewijzigd door DeadPackage; 20-08-10 om 14:34. Reden: Spellingsfouten |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Die handtekening blijft gelden inderdaad . Je kunt dus wanneer je maar wilt herstellen naar de firmware waarvan je de handtekening hebt opgeslagen.
|
|||
|
|||
Oke super bedankt!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3gs downgraden (geen shsh) | StyloG | iPhone algemeen | 1 | 13-12-10 13:00 |
iPhone: Downgraden iPhone zonder Jailbreak | Robinsky | Jailbreak | 0 | 15-09-10 18:01 |
iPhone 3GS downgraden repaircenter? | smakkie | iPhone algemeen | 3 | 20-07-10 21:57 |
iPhone 3GS niet meer te downgraden :( | pascalletje | iPhone algemeen | 5 | 11-09-09 19:46 |
|
|