ITunes misleiden voor downgrade discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik vraag me af of er niet een manier is om iTunes om de ruin te lieden zodat die wel kan downgraden naar 4.0.1? Hij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ITunes misleiden voor downgrade
Ik vraag me af of er niet een manier is om iTunes om de ruin te lieden zodat die wel kan downgraden naar 4.0.1?
Hij zegt bij het herstellen: toestemming aan Apple vragen voor herstel ofzo. Is er geen mogelijkheid dat iTunes ( denkt ) dat het oké is en dan toch de downgrade doet? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ja dat gaat wel ....
Downgrade iPhone 3GS OS 3.1.3 to 3.1.2 With Cydia SHSH | jailbreak dit gaat over 3.1, maar dit geldt idem voor 4.1 em 4.01
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
zonder shsh kan het niet
|
|
|||
|
|||
Als er nog steeds 4.0.1 op staat kun je wellicht alsnog met Tiny Umbrella je SHSH doorgeven aan Cydia. Ben je intussen op 4.0.2 zonder SHSH ..... kun je nu niets doen.
|
|
|||
|
|||
dat is dus balen zeg....
helemaal in mijn nopjes met een verrassende iphone 4 net in bezit.... had niks gereserveerd en liep gewoon in de stad hier en bij de phonehouse hadden ze de 32gb gewoon op voorraad, loop ik 15 minuten later zo de winkel uit met de iphone4!! helemaal flabbergasted naar huis, itunes opstarten, vergeten de firmware 4.0.2 er NIET op te zetten! bah! heb alles doorgelezen, engels en NL, maar gewoon wachten tot de jailbreak van de volgende update... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Iphone 4 Downgrade Error (Itunes update server) | lewishamilton | Jailbreak | 6 | 17-01-11 19:04 |
downgrade naar iTunes 8: wat met mijn apps? | Charlie66 | iPhone Apps | 3 | 27-05-10 18:33 |
itunes firmware downgrade | stifler | Archief | 1 | 24-02-10 23:12 |
Windows: Downgrade naar iTunes 7.7.11 | snurkie | iTunes | 4 | 13-09-08 17:10 |
Update gedaan iTunes 7.5 en nu problemen downgrade itunes (Mac en Windows) | Michael | Unlock [archief] | 2 | 08-11-07 12:16 |
|
|