iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPad: Ipad downgrade 3.2.2 => 3.2.1 Jailbreak mogelijk (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/69897-ipad-downgrade-3-2-2-3-2-1-jailbreak-mogelijk.html)

iPolletje 08-09-10 19:35

Ik heb vanaf versie 3.2 wel mijn SHSH opgeslagen bij Cydia, maar als ik TinyU gebruik met zowel versie 3.2.1 als 3.2 krijg ik de melding dat er geen SHSH bekent is :confused:

Iemand een idee?

dododedodonl 09-09-10 07:58

Je hoeft ze niet handmatig op te slaan. Als je Cydia voor de aller eerste keer opent, kun je op 'Make my life easier' klikken. Als je dat doet, slaat Cydia voor jou alle beschikbare SHSH blobs op. Ook voor firmwareversies die je niet (hebt) gebruikt. Als je TinyUmbrella gebruikt, is dit om de SHSH blobs lokaal te krijgen, zodat je makkelijk kunt herstellen met iTunes. Ook kun je hiermee proberen handmatig SHSH blobs op de slaan.

@iPolletje: je kunt dus alleen naar 3.2 herstellen. Je moet, of iedere versie handmatig met TinyUmbrella lokaal opslaan, of je leven makkelijker maken door dit door Cydia te laten doen. (de 'Make my life easier' knop)

vasse017 11-10-10 15:50

Wat erg dat dit niet kan. Ik heb toevallig afgelopen zaterdag een Ipad gekocht en direct aangesloten op Itunes en de update naar 3.2.2 gedaan, jammer zeg, ik ben een Cydia fan!
Ik zie het wel wanneer ik weer kan jailbreaken, ik hou dit forum in de gaten, bedankt voor het posten!!!!!
Ik heb wel een jailbreak op mijn Iphone, nu nog op mijn Ipad, als iemand de oplossing weet hoor ik het graag!!

henkjobse 11-10-10 16:03

Je kunt toch gewoon met Limera1n jailbreaken?

vasse017 11-10-10 16:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door henkjobse (Bericht 582431)
Je kunt toch gewoon met Limera1n jailbreaken?

Dank je wel voor je snelle antwoord. Ik zat het net te lezen op een ander forum, erg ik durf nog niet!! Stel dat hij het niet meer doet, word ik gek ook hahaha Jammer dat ik hem zaterdag gelijk geupdate hebt, had ik maar net als met mijn Iphone laten zeggen geen updates!! Ik ga even nog meer bestuderen over Limera1n. In ieder geval hartstikke bedankt!!! Als meer mensen het doen doe ik het ook, anders wacht ik tot november, dan schijnt het wel te kunnen, zegt men??

henkjobse 11-10-10 16:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vasse017 (Bericht 582436)
Dank je wel voor je snelle antwoord. Ik zat het net te lezen op een ander forum, erg ik durf nog niet!! Stel dat hij het niet meer doet, word ik gek ook hahaha Jammer dat ik hem zaterdag gelijk geupdate hebt, had ik maar net als met mijn Iphone laten zeggen geen updates!! Ik ga even nog meer bestuderen over Limera1n. In ieder geval hartstikke bedankt!!! Als meer mensen het doen doe ik het ook, anders wacht ik tot november, dan schijnt het wel te kunnen, zegt men??

Hey, ik had 'm ook geupdate naar 3.2.2 en wist toen nog niet zoveel van jailbreaken als nu, dus had ook m'n SHSH niet opgeslagen (dom). Nu uiteraard wel. Ik heb zondag toch ook maar de stoute schoenen aangedaan en het geprobeerd en het is mij in 1x gelukt.

Voor de iPad zijn er wel wat mensen met problemen, maar het 'ergste' wat je tegenkomt is dat het niet werkt. Je iPad gaat in principe dus niet kapot ofzo.

vasse017 11-10-10 22:41

iPad 3G 32GB versie 3.2.2
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door henkjobse (Bericht 582449)
Hey, ik had 'm ook geupdate naar 3.2.2 en wist toen nog niet zoveel van jailbreaken als nu, dus had ook m'n SHSH niet opgeslagen (dom). Nu uiteraard wel. Ik heb zondag toch ook maar de stoute schoenen aangedaan en het geprobeerd en het is mij in 1x gelukt.

Voor de iPad zijn er wel wat mensen met problemen, maar het 'ergste' wat je tegenkomt is dat het niet werkt. Je iPad gaat in principe dus niet kapot ofzo.

Erg hè, ik heb het lef niet. Normaal met mijn Iphone laat ik het doen voor €15
Ik zie bij mij in de buurt nog niemand die dit doe. Ik heb wel gezien op marktplaats dat het gedaan wordt maar helaas niet in de buurt. Ik weet niet een wat SHSH is en of ik dit heb opgeslagen in Itunes? Ik kijk nog even verder op youtube. Bedankt in ieder geval en als het gelukt is laat ik het je zeker weten!!!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:41.