iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: ineens geen signaal meer? (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/70290-ineens-geen-signaal-meer.html)

jacobz 29-08-10 15:02

ineens geen signaal meer?
 
Mijn vriendin en ik hebben allebei een iPhone 4 uit de VS unlocked met ultrasn0w. Ik heb een T-Mobile microsim en zij een geknipte Telfort sim.

Gisteravond had mijn telefoon ineens geen bereik meer en dat is sindsdien niet teruggekomen. Vanochtend heeft zij een ultrasn0w update geinstalleerd via Cydia en nu heeft zij hetzelfde probleem. Beide iPhones geven No Service aan, en kunnen alleen met iTunes syncen als de originele AT&T microsim erin zit.

Hoe kan ik dit probleem verhelpen???? :confused:


PS Please geen reacties in de trant van: ga eerst maar eens zoeken, ik zit al vanaf vanmorgen non-stop te zoeken....

kimvb 29-08-10 15:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jacobz (Bericht 548509)
Mijn vriendin en ik hebben allebei een iPhone 4 uit de VS unlocked met ultrasn0w. Ik heb een T-Mobile microsim en zij een geknipte Telfort sim.

Gisteravond had mijn telefoon ineens geen bereik meer en dat is sindsdien niet teruggekomen. Vanochtend heeft zij een ultrasn0w update geinstalleerd via Cydia en nu heeft zij hetzelfde probleem. Beide iPhones geven No Service aan, en kunnen alleen met iTunes syncen als de originele AT&T microsim erin zit.

Hoe kan ik dit probleem verhelpen???? :confused:


PS Please geen reacties in de trant van: ga eerst maar eens zoeken, ik zit al vanaf vanmorgen non-stop te zoeken....

Dus als ik het goed begrijp vraagt itunes naar de AT&T simkaart ?

Normaal als hij geactiveerd is vraagt itunes toch niet meer achter een sim :confused: .

probeer eens ultrasnow te verwijderen in cydia en dan terug op nieuw te installeren .
Indien dit niet lukt zal je moeten herstellen en hopelijk heb je je SHSH opgeslagen in Cydia ?
En dan terug unlocken met of de AT&T sim of een universele simkaart dan jailbreaken en unlocken .

jacobz 29-08-10 15:10

Sorry vergeten te melden. Mijn SHSH is wel opgeslagen, die van mijn vriendin niet. Ik zal nu proberen Cydia opnieuw te installeren. Ben ondertussen ook de 4.0.1 IPSW file aan het downloaden in de hoop daarmee te kunnen herstellen naar factory.

kimvb 29-08-10 15:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jacobz (Bericht 548517)
Sorry vergeten te melden. Mijn SHSH is wel opgeslagen, die van mijn vriendin niet. Ik zal nu proberen Cydia opnieuw te installeren. Ben ondertussen ook de 4.0.1 IPSW file aan het downloaden in de hoop daarmee te kunnen herstellen naar factory.

Cydia moet je niet verwijderen ultrasnow wel .

Dan ga jij normaal kunnen herstellen naar 4.0.1 maar je vriendin niet aangezien haar shsh niet opgeslagen is :(.

jacobz 29-08-10 15:23

Sorry tikfout. Heb nu ultrasnow opnieuw geinstalleerd op beide, bij mij nu wel bereik maar bij haar nog niet.

jacobz 29-08-10 15:23

Ah inmiddels weer signaal op allebei! Bedankt kimvb!

kimvb 29-08-10 15:28

Graag gedaan


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:27.