//

ineens geen signaal meer?

ineens geen signaal meer? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn vriendin en ik hebben allebei een iPhone 4 uit de VS unlocked met ultrasn0w. Ik heb een T-Mobile microsim en zij een geknipte Telfort ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-08-10, 16:02
jacobz jacobz is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 5
Question ineens geen signaal meer?

Mijn vriendin en ik hebben allebei een iPhone 4 uit de VS unlocked met ultrasn0w. Ik heb een T-Mobile microsim en zij een geknipte Telfort sim.

Gisteravond had mijn telefoon ineens geen bereik meer en dat is sindsdien niet teruggekomen. Vanochtend heeft zij een ultrasn0w update geinstalleerd via Cydia en nu heeft zij hetzelfde probleem. Beide iPhones geven No Service aan, en kunnen alleen met iTunes syncen als de originele AT&T microsim erin zit.

Hoe kan ik dit probleem verhelpen????


PS Please geen reacties in de trant van: ga eerst maar eens zoeken, ik zit al vanaf vanmorgen non-stop te zoeken....
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-08-10, 16:08
kimvb's schermafbeelding
kimvb kimvb is offline
• iOS 10.3.3
• 11.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: oudenaarde
Berichten: 437
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jacobz Bekijk bericht
Mijn vriendin en ik hebben allebei een iPhone 4 uit de VS unlocked met ultrasn0w. Ik heb een T-Mobile microsim en zij een geknipte Telfort sim.

Gisteravond had mijn telefoon ineens geen bereik meer en dat is sindsdien niet teruggekomen. Vanochtend heeft zij een ultrasn0w update geinstalleerd via Cydia en nu heeft zij hetzelfde probleem. Beide iPhones geven No Service aan, en kunnen alleen met iTunes syncen als de originele AT&T microsim erin zit.

Hoe kan ik dit probleem verhelpen????


PS Please geen reacties in de trant van: ga eerst maar eens zoeken, ik zit al vanaf vanmorgen non-stop te zoeken....
Dus als ik het goed begrijp vraagt itunes naar de AT&T simkaart ?

Normaal als hij geactiveerd is vraagt itunes toch niet meer achter een sim .

probeer eens ultrasnow te verwijderen in cydia en dan terug op nieuw te installeren .
Indien dit niet lukt zal je moeten herstellen en hopelijk heb je je SHSH opgeslagen in Cydia ?
En dan terug unlocken met of de AT&T sim of een universele simkaart dan jailbreaken en unlocken .
  #3  
Oud 29-08-10, 16:10
jacobz jacobz is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 5
Standaard

Sorry vergeten te melden. Mijn SHSH is wel opgeslagen, die van mijn vriendin niet. Ik zal nu proberen Cydia opnieuw te installeren. Ben ondertussen ook de 4.0.1 IPSW file aan het downloaden in de hoop daarmee te kunnen herstellen naar factory.
  #4  
Oud 29-08-10, 16:13
kimvb's schermafbeelding
kimvb kimvb is offline
• iOS 10.3.3
• 11.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: oudenaarde
Berichten: 437
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jacobz Bekijk bericht
Sorry vergeten te melden. Mijn SHSH is wel opgeslagen, die van mijn vriendin niet. Ik zal nu proberen Cydia opnieuw te installeren. Ben ondertussen ook de 4.0.1 IPSW file aan het downloaden in de hoop daarmee te kunnen herstellen naar factory.
Cydia moet je niet verwijderen ultrasnow wel .

Dan ga jij normaal kunnen herstellen naar 4.0.1 maar je vriendin niet aangezien haar shsh niet opgeslagen is .
  #5  
Oud 29-08-10, 16:23
jacobz jacobz is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 5
Standaard

Sorry tikfout. Heb nu ultrasnow opnieuw geinstalleerd op beide, bij mij nu wel bereik maar bij haar nog niet.
  #6  
Oud 29-08-10, 16:23
jacobz jacobz is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 5
Standaard

Ah inmiddels weer signaal op allebei! Bedankt kimvb!
  #7  
Oud 29-08-10, 16:28
kimvb's schermafbeelding
kimvb kimvb is offline
• iOS 10.3.3
• 11.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: oudenaarde
Berichten: 437
Standaard

Graag gedaan
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
ineens geen KPN 3G meer dewalt KPN 5 14-04-11 19:40
iPhone: Ineens geen mobiel datanetwerk meer.. sannetjeislief Jailbreak 3 11-09-10 20:19
iPhone 3G - ineens geen 3G meer svan iPhone algemeen 4 24-05-10 17:14
Ineens geen Wi-Fi meer. lucysprenkels Archief 1 14-11-09 15:25
na jailbreak geen signaal meer biggy25 Archief 5 10-08-09 23:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:39.