4.0.2 jailbreaken? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik heb een iphone 3gs met fw 4.0.2. ik heb hem net maar mijn abbonoment van tmobile gaat nog niet in en wil tuurlijk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
4.0.2 jailbreaken?
hallo, ik heb een iphone 3gs met fw 4.0.2.
ik heb hem net maar mijn abbonoment van tmobile gaat nog niet in en wil tuurlijk wel gebruikmaken van mijn iphone ik wil hem graag jailbreaken en unlocken maar ik zie door de bomen het bos niet meer op internet. is er iemand die weet of dat zoiezo al kan met 4.0.2 en die mij er een beetje doorheen wilt begeleiden of stap voor stap uitleggen? ik weet dat er veeeeeeeeel topics hierover staan maar net als ik zeg, zie door de bomen het bos niet meer |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Nee kan niet.
Ik denk dat dit topic snel op slot is. |
|
|||
|
|||
NEEEEEEEEEEEN EN ZAL OOK NIET GEBEUREN ... als je iphoneclub een beetje volgt wist je dit al zie:iPhone Dev Team heeft geen zin in kat-en-muis-spel - iPhone - iPhoneclub.nl dus een beetje moeite doen in het vervolg?
|
|
|||
|
|||
Jullie zijn een beetje dom heh?
Het kan namelijk Wel -.-' mensen letten hier echt niet op(denken dat je alles beter weet). Gewoon redsn0wb5-5 met 4.0 firmware, dan 4.0.2 installeren en jailbreak met redsn0w(ook multitask en andere functies hier beschikbaar). Je zult zien dat als je bij info kijkt, je gewoon 4.0.2 ziet
==================================================== EDIT: Downloaden van de 4.0 firmware kan bij felixbruns.de/ en dan firmware. Downloaden van redsn0w kan met deze link: selecteer de 1e van techpp! url:http://google.h4ck.nl/?q=redsn0w+0.9.5b5+download ==================================================== EDIT 2: Mijn jailbreak guide kun je vinden op http://www.i0s4.tk/, de manier is hetzelfde, alleen een eerdere versie, gebruik dus redsn0w b5!
Update, ik krijg deze week een iPod Touch 4G, Why can ik niet aanpassen?? Laatst gewijzigd door JJthefamous; 29-08-10 om 16:03. Reden: Downloaden |
|
||||
|
||||
Redsn0w is niet voor 3gs op 4.0.2
|
|
|||
|
|||
Ik heb mijn 3GS in gebruik genomen en automatisch geupt naar 4.0.2
Ik lees dus hier dat er nog geenmanier is om deze te Jailbreaken? Is wel jammer.. |
|
|||
|
|||
Citaat:
mensen denken dat ze het beter weten zien we aan jou 1 je trekt al een artikel in twijfel 2 je moet rekening houden met welk model je hebt dat snap jij mss niet of je bent te lui om de tijd te nemen wat er gevraagd en over welk model het gaat dus in het vervolg eerst de tijd nemen voor je reageert |
|
||||
|
||||
Omdat firmware 4.0.2 (nog) niet te jailbreaken is en dat ook duidelijk in onze keuzehulp staat gaat dit topic dicht.
~Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Jailbreaken 4.1 | KJB | Jailbreak | 1 | 30-11-10 11:47 |
iPhone: jailbreaken | deschilder | Jailbreak | 0 | 24-06-10 21:17 |
3.1.3 jailbreaken | and----rew | Archief | 4 | 22-02-10 11:21 |
jailbreaken 3.1.3 | jaaa | Archief | 1 | 12-02-10 15:48 |
Jailbreaken | francebramie | Archief | 3 | 21-01-09 22:44 |
|
|