Ineens geen mobiel datanetwerk meer.. discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Heel raar maar als ik naar mijn instellingen ga staat er niet meer het kopje mobiele aanbieder... ik heb dus schijnbaar geen netwerk dan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ineens geen mobiel datanetwerk meer..
Hallo,
Heel raar maar als ik naar mijn instellingen ga staat er niet meer het kopje mobiele aanbieder... ik heb dus schijnbaar geen netwerk dan meer? ik kan nu dus niet meer bellen etc, iemand oplossing? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Wat heb je daarvoor gedaan?
Iets in Cydia of zo?
|
|||
|
|||
ultrasn0w opnieuw installeren al geprobeerd ?
|
|
||||
|
||||
Misschien heb je een iPod
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: Geen mobiel datanetwerk | apengebaar | Unlock | 3 | 11-02-11 18:49 |
Geen mobiel datanetwerk op iPhone 3G? | Daniiel | iPhone algemeen | 5 | 12-12-10 09:23 |
sinds paar dagen geen mobiel datanetwerk meer (iphone 4telfort) | meghaly | Archief | 1 | 01-11-10 22:21 |
T-Mobile iPhone 4: geen 'Mobiel datanetwerk' en 'Tethering' | gn!uz | Odido (T-Mobile) | 2 | 25-08-10 18:44 |
Na restore custom FW 3.1.2 geen mobiel datanetwerk meer | mijnzzz | Archief | 5 | 09-02-10 23:58 |
|
|