//

Geen mobiel datanetwerk op iPhone 3G?

Geen mobiel datanetwerk op iPhone 3G? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi ik heb sinds gister een abonnement bij Ben met onbeperkt internetten. Ik moet dit internet instellen via de menu optie mobiel datanetwerk, in netwerk ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 10-12-10, 18:43
Daniiel Daniiel is offline
• iOS 6.1.4
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Alkmaar
Berichten: 30
Standaard Geen mobiel datanetwerk op iPhone 3G 'S ?

Hoi ik heb sinds gister een abonnement bij Ben met onbeperkt internetten. Ik moet dit internet instellen via de menu optie mobiel datanetwerk, in netwerk instellingen. Echter is dat menu er helemaal niet. Het zit er gewoon niet. Ik heb een gejailbreakte iPhone met fw 4.0 erop. Ik las ergens dat een bug in 4.0 veroorzaakte dat die menuoptie dus verdween. Ik ka mn instellingen niet herstellen want daarvoor heb ik de beperkingcode nodig en die heb ik nooit gehad van de medewerkers in de winkel in Amerika die ik heb gekocht. Heeft iemand enig idee hoe ik dus die mobiel datanetwerk terug krijg?

Laatst gewijzigd door Daniiel; 10-12-10 om 19:14.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-12-10, 22:40
Daniiel Daniiel is offline
• iOS 6.1.4
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Alkmaar
Berichten: 30
Standaard

Misschien nog wat extra info ik kan de optie mobiele data wel aanzetten alleen het optiemenu mobiel datanetwerk is weg. Ook als ik Wi-Fi uit zet en alleen data aan zet staat er mobiele data netwerk niet mogelijk en je hebt geen abonnement op een netwerk service of iets in die trant.
  #3  
Oud 11-12-10, 09:33
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Heeft Ben je data-abonnement al wel geactiveerd? Ik zou eens met Ben bellen, gebeurt vaker dat er enige tijd overheen gaat voordat het actief wordt -of dat het vergeten wordt.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #4  
Oud 11-12-10, 11:45
Daniiel Daniiel is offline
• iOS 6.1.4
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Alkmaar
Berichten: 30
Standaard

Ja die is al in werking getreden. Het probleem is opgelost. In iOS 4.0 zit/zat een bug die 3G of edge uit je netwerkinstellingen haalt. Dat kan je verhelpen op 2 manieren: je iPhone via iTunes helemaal herstellen, of een programmathecaris van Apple installeren op je pc waarmee je instellingen kan wijzigen van je iPhone op je pc. Daarin kun je je apn instellingen wijzige, in mijn geval de data van Ben erin zetten. Dat profiel zet je op je iPhone, problemen solved. Ik ging voor het laatste aangezien mijn telefoon gekraakt is. Toch bedankt voor de goede hulp hier.
  #5  
Oud 12-12-10, 04:16
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Mooi dat het gelukt is.
Maar, nou moet jij mij even helpen: wat is een programmathecaris? Zelfs Google weet het niet....
  #6  
Oud 12-12-10, 08:23
remundo7000's schermafbeelding
remundo7000 remundo7000 is offline
• iOS 15.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 636
Standaard

Misschien unlockit.co.nz?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS: Geen mobiel datanetwerk apengebaar Unlock 3 11-02-11 17:49
sinds paar dagen geen mobiel datanetwerk meer (iphone 4telfort) meghaly Archief 1 01-11-10 21:21
iPhone: Ineens geen mobiel datanetwerk meer.. sannetjeislief Jailbreak 3 11-09-10 19:19
T-Mobile iPhone 4: geen 'Mobiel datanetwerk' en 'Tethering' gn!uz Odido (T-Mobile) 2 25-08-10 17:44
Na restore custom FW 3.1.2 geen mobiel datanetwerk meer mijnzzz Archief 5 09-02-10 22:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:35.