achtergrond verdwijnt als ik een map open discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, op mijn iphone 3g heb ik een thema (winterboard) met een achtergrond, maar telkens als ik een folder open dan verdwijnt mijn achtergrond en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
achtergrond verdwijnt als ik een map open
hallo,
op mijn iphone 3g heb ik een thema (winterboard) met een achtergrond, maar telkens als ik een folder open dan verdwijnt mijn achtergrond en wordt het zwart beeld in de echte wallpaper functie van ios 4 is dit niet zo, maar als ik dat aanzet dan wordt hij heel traag. hoe kan ik ervoor zorgen dat ik mijn achtergrond zie als ik een folder open? alvast bedankt! MVG Tom ps. hier zijn wat screenshots: 010.PNG 011.PNG |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je zegt het zelf al, als je het aanzet dan wordt ie traag. Dus je kan nu kiezen: trage iPhone met wallpaper of die zwarte achtergrond voor lief nemen.
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto als achtergrond terwijl je een thema hebt | kenneth12345 | Jailbreak apps en thema's | 1 | 10-05-10 20:28 |
Iphone gestolen: Verzekering ziet het als een telefoon, ik als een computer | chapp | Archief | 33 | 11-09-09 00:29 |
waar herken je een orginele iphone 3G 16GB aan als je als leek er een tweedehands wil | mikeh | Archief | 2 | 11-01-09 12:45 |
Hoe afbeeldingen in achtergrond-map zetten? | gauthiertop | Archief | 2 | 15-03-08 22:52 |
|
|