achtergrond verdwijnt als ik een map open discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, op mijn iphone 3g heb ik een thema (winterboard) met een achtergrond, maar telkens als ik een folder open dan verdwijnt mijn achtergrond en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() hallo,
op mijn iphone 3g heb ik een thema (winterboard) met een achtergrond, maar telkens als ik een folder open dan verdwijnt mijn achtergrond en wordt het zwart beeld ![]() alvast bedankt! ![]() MVG Tom ps. hier zijn wat screenshots: 010.PNG 011.PNG |
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Je zegt het zelf al, als je het aanzet dan wordt ie traag. Dus je kan nu kiezen: trage iPhone met wallpaper of die zwarte achtergrond voor lief nemen.
achtergrond, folder, hoi, iphone, map |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto als achtergrond terwijl je een thema hebt | kenneth12345 | Jailbreak apps en thema's | 1 | 10-05-10 20:28 |
Iphone gestolen: Verzekering ziet het als een telefoon, ik als een computer | chapp | Archief | 33 | 11-09-09 00:29 |
waar herken je een orginele iphone 3G 16GB aan als je als leek er een tweedehands wil | mikeh | Archief | 2 | 11-01-09 12:45 |
Hoe afbeeldingen in achtergrond-map zetten? | gauthiertop | Archief | 2 | 15-03-08 22:52 |
|
|