Foto als achtergrond terwijl je een thema hebt discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Boys, ik zit met de volgende vraag! ik wil een foto als wallpaper hebben dus enkel lockscreen en als ik hem dan unlock wil ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foto als achtergrond terwijl je een thema hebt
Boys, ik zit met de volgende vraag!
ik wil een foto als wallpaper hebben dus enkel lockscreen en als ik hem dan unlock wil ik mijn icoontjes van het thema dat ik heb (glasklart) en een andere afbeelding op de achtergrond dan mijn wallpaper. Kan dit? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ja, met Winterboard, OpenSSH en een SSH-desktop client.
* Installeer via Cydia Winterboard * Installeer via Cydia OpenSSH * Download en installeer een SSH-client voor je PC (bijvoorbeeld DiskAid) * Ga met je SSH-client op je PC naar var/stash/Themes.xxxxxx * Maak daar een nieuwe map aan * Sleep daarin de afbeelding die je als Lockscreen wilt en noem deze LockBackground.png * Sleep daarin de afbeelding die je als Wallpaper wilt en noem deze Wallpaper.png * Open op je iPhone Winterboard * In het lijstje vind je de map die je hebt aangemaakt * Selecteer deze en zet deze bovenaan * Sluit Winterboard * Je Springboard wordt nu herstart en voila Dit is al vaker behandeld op het forum. Voor meer informatie en/of problemen verwijs ik je naar deze handleiding met bijbehorende discussie. Veel succes! // Slotje
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
Laatst gewijzigd door Timmeh_; 10-05-10 om 20:30. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Voegt een Ipad iets toe als je een Iphone hebt | grootnick15 | iPad algemeen | 4 | 14-04-10 02:50 |
bellen terwijl je een helm op hebt | Poserman | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 14-10-09 18:21 |
foto als achtergrond | tinos | Muziek, foto & video | 1 | 23-07-09 21:18 |
foto als thema | shason2008 | Jailbreak apps en thema's | 0 | 12-10-08 15:53 |
Als je nu een nieuwe iphone hebt! | -kriis | Unlock [archief] | 3 | 18-01-08 16:14 |
|
|