Icoontjes verplaatst discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Na een "respring" staan al mijn icoontjes op de 11e pagina op mijn ipod touch Alleen de originele blijven op de eerste pagina staan. Hoe ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Na een "respring" staan al mijn icoontjes op de 11e pagina op mijn ipod touch
Alleen de originele blijven op de eerste pagina staan. Hoe kan ik die terug allemaal vooraan zetten? |
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() nee, dat heb ik niet staan
|
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Email verwijderen : Bericht kan niet worden verplaatst | petrademol | iPhone algemeen | 28 | 27 September 2012 08:37 |
Sync verplaatst iconen terug | ASS-Ware | iTunes | 2 | 1 June 2010 10:52 |
Icy verplaatst Applications map. Bij reboot apps weg. | Destiny | Jailbreak apps en thema's | 0 | 25 June 2009 14:45 |
bericht kan niet worden verplaatst | chrizzy | iPhone algemeen | 2 | 18 June 2009 21:32 |
per ongeluk files verplaatst in Winscp | Tristal | iPhone algemeen | 3 | 7 June 2009 13:17 |
|
|