Icy verplaatst Applications map. Bij reboot apps weg. discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb even een vraagje: Ik heb sinds kort weer een jailbreak, maar loop tegen een probleem aan. Ik installeer Icy mee met de jailbreak, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Icy verplaatst Applications map. Bij reboot apps weg.
Ik heb even een vraagje:
Ik heb sinds kort weer een jailbreak, maar loop tegen een probleem aan. Ik installeer Icy mee met de jailbreak, maar bij de eerste keer opstarten gaan Icy mijn Applications map verplaatsen. Op zich is dat geen probleem, maar hij legt niet de goede link naar de nieuwe directory. Bij een reboot zijn al mijn apps weg. Weet iemand hier hoe ik dit kan oplossen? Marco
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
root/applications map gewist | joeyverveer | iPhone algemeen | 7 | 29-01-11 20:52 |
Video: Filmpjes verplaatst naar map maar niet meer zichtbaar | Wendelien4 | Muziek, foto & video | 2 | 19-10-10 00:20 |
aangeschafte Applications etc in iTunes weg | Artistik | Archief | 3 | 08-10-08 21:58 |
Applications map verwijderd - hoe te herstellen | TinuX | Unlock [archief] | 3 | 09-02-08 15:04 |
|
|