//

SMS / Filter tool voor de Iphone 3.0

SMS / Filter tool voor de Iphone 3.0 discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Nu dat ik op de 3.0 OS zitten doet mijn favoriete SMS/Call filter/blocker het niet meer; MCleaner . Ik heb ze gemailt en ze komen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 25-06-09, 09:17
forrestgumpx forrestgumpx is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 130
Standaard SMS / Filter tool voor de Iphone 3.0

Nu dat ik op de 3.0 OS zitten doet mijn favoriete SMS/Call filter/blocker het niet meer; MCleaner. Ik heb ze gemailt en ze komen "soonly" met een update, wanneer kunnen ze me niet vertellen.

Nu heb ik Iblacklist geinstalleerd en die komt redelijk in de buurt van wat MCleaner kan. Echter vind ik hem niet zo goed als die van MCleaner. Logging functie is qua gebruikersvriendelijkheid niet zo goed.

Al zoekende naar een alternatief kwam ik Mobilegate tegen, die was helaas niet 3.0 compatible. Maar heeft volgens mij ook geen logging functie.

Pysl heeft het bij mij nooit gewerkt. De versie in de Cydia respository start geen eens op. Dus ook waarschijnlijk broken.

NU rest mijn vraag. Zijn er behalve Mcleaner, Iblacklist, Pysl, Mobilegate andere SMS/Call Filter/Loggers? In de appstore zelf ben ik nog nooit eentje tegengekomen.

Alvast bedankt.

Laatst gewijzigd door forrestgumpx; 25-06-09 om 10:45.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Adult filter op de iPhone? patk iPhone algemeen 4 20-10-10 18:00
KPN SMS tool? remb0 Ontwikkelen voor iOS 3 31-10-08 18:36
sms filter programma cydia? ash969 Jailbreak apps en thema's 4 14-08-08 14:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:41.