Filmpjes verplaatst naar map maar niet meer zichtbaar discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb zojuist in de Verkenner mapjes aangemaakt om mijn foto's te ordenen en vervolgens gesyncd met Itunes. Dat werkt geweldig. Nu heb ik ook ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Filmpjes verplaatst naar map maar niet meer zichtbaar
Ik heb zojuist in de Verkenner mapjes aangemaakt om mijn foto's te ordenen en vervolgens gesyncd met Itunes. Dat werkt geweldig.
Nu heb ik ook een map "Filmpjes" aangemaakt en daar de filmpjes van de filmrol naar toe gekopieerd. Maar...nu zie ik ze niet meer terug op mijn Iphone. En ik kan ze ook niet terug kopieren omdat de Plakken functie niet bestaat in de Verkenner in mijn originele Iphone map... Wie weet raad? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik zal maar antwoord geven op mijn eigen vraag....
Ik heb het vinkje "Inclusief video's" maar even aangezet... |
|
||||
|
||||
Kan dus een slotje op
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apps zichtbaar in ITunes maar gaan niet naar Ipad | brokkie | iPad algemeen | 0 | 22-01-11 19:16 |
Filmpjes in map zetten | Hoppieee | iPad algemeen | 3 | 05-11-10 12:29 |
Iphone start niet meer op, nog niet geupdate naar 3.1.3 gelukkig... maar nu? | pat1812 | iPhone algemeen | 15 | 06-02-10 12:35 |
Icy verplaatst Applications map. Bij reboot apps weg. | Destiny | Jailbreak apps en thema's | 0 | 25-06-09 15:45 |
Muziek: Muziek op de iphone niet meer zichtbaar maar wel in geheugen. | ivfla | Muziek, foto & video | 1 | 14-01-09 18:09 |
|
|