Filmpjes in map zetten discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) dag, ik heb wat filmpjes gedownload van ca 2 min of korter of de ene weer wat langer. dus geen hele films ofzo. nu wil ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Filmpjes in map zetten
dag,
ik heb wat filmpjes gedownload van ca 2 min of korter of de ene weer wat langer. dus geen hele films ofzo. nu wil ik die filmpjes op me ipad gaan zetten maar wil ik niet heel me map video's vol hebben met die filmpjes anders word het zo onoverzichtelijk. nu is mijn vraag kan ik niet een submap maken met een titel bijvoorveeld ''Funny filmpjes'' ? Gr Hoppieee, |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
De "Oplayer" ondersteunt mappen.
|
|
|||
|
|||
Met de VLC app kan je ook makkelijk filmpjes invoegen, weet alleen niet of je ook mapjes kan maken.
|
|
||||
|
||||
Je kunt ook een map in iTunes aanmaken en deze dan syncen met je iPad.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: Simpele manier om filmpjes over te zetten | herk0039 | Muziek, foto & video | 6 | 09-01-13 10:29 |
Video: Filmpjes verplaatst naar map maar niet meer zichtbaar | Wendelien4 | Muziek, foto & video | 2 | 19-10-10 00:20 |
Videos in map zetten op iPhone | Twigg | Muziek, foto & video | 1 | 08-07-09 11:25 |
Video: Mxtube filmpjes via mobilefinder in itunes zetten | jpke | Muziek, foto & video | 2 | 08-02-09 00:05 |
Hoe afbeeldingen in achtergrond-map zetten? | gauthiertop | Archief | 2 | 15-03-08 22:52 |
|
|