Simpele manier om filmpjes over te zetten discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Heeft iemand ervaring met het simpel overzetten van je filmpjes uit je filmrol voor evt. bewerking? Ik heb nl. het idee dat er maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Simpele manier om filmpjes over te zetten
Hoi,
Heeft iemand ervaring met het simpel overzetten van je filmpjes uit je filmrol voor evt. bewerking? Ik heb nl. het idee dat er maar weing mensen zijn die ook daadwekelijk iets met die filmpjes doen, als ik zo in mijn omgeving informeer! Heb ook al wat gegoogeld maar zie geen heldere oplossing! Als ik mijn iPhone 3Gs (4.2.1, geen jailbreak) aansluit op mijn MacBook opent hij in iphoto en laat filmpjes als foto's zien: ik zou die graag in imovie zetten maar dat lukt niet. Iemand een antwoord? Btw, ik wil niet jailbreaken! Alvast bedankt! Marian |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Een handige manier vind ik is om je filmpje te importeren met Fotolader. Als je film dan op de Mac staat in iMovie importen.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Eeeeeh....mijn iMac met iLife '11 importeert filmpjes in iFoto , dan open ik iMovie en hoppa het filmpje wordt daar automatisch geimporteerd.....
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar ik ben er ondertussen achter (met fotolader) hoe dat het ook kan, maar bedankt voor de moeite!! Marian |
|
|||
|
|||
Hoi , ik zet de filmpjes en foto's super snel over via Dropbox naar mijn albums ,zowel naar iPad als iPhone ! Gr. Vredeburg
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Simpele app | Robbee | Ontwikkelen voor iOS | 3 | 12-11-10 12:28 |
Filmpjes in map zetten | Hoppieee | iPad algemeen | 3 | 05-11-10 12:29 |
iPhone: Simpele vraag | Besje | Jailbreak | 1 | 17-10-10 05:26 |
Video: Mxtube filmpjes via mobilefinder in itunes zetten | jpke | Muziek, foto & video | 2 | 08-02-09 00:05 |
Snelste manier om files op je iPhone te zetten | Frederic | iPhone algemeen | 12 | 23-04-08 00:33 |
|
|