hoe zet ik muziek op mijn iphone discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb een iphone gekregen voor mijn verjaardag. Hij doet alles, bellen, internet, alleen, mijn pc herkent hem alleen als camera, kan er dus ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
hoe zet ik muziek op mijn iphone
Hoi,
Ik heb een iphone gekregen voor mijn verjaardag. Hij doet alles, bellen, internet, alleen, mijn pc herkent hem alleen als camera, kan er dus geen muziek opzetten. Ik heb het advies gekregen me niet bij itunes aan te melden. Hoe krijg ik nu toch muziek op mijn iphone? Graag advies. Bvd. Sjoerd |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
hallo,
je moet dus wel itunes gebruiken anders krijg je er geen muziek op die uit amerika komt.. |
|
|||
|
|||
ok, maar ik hoor dat hij dan weer gelocked wordt of zoiets.
Het is een 16gb iphone. Iemand heeft hem meegenomen uit de VS, en bij hem hebben ze het ding gekocht. Hij doet het verder prima, maar ik lees overal dat je je niet bij Itunes aan moet melden, omdat hij dan weer gelocked wordt. Sjoerd |
|
|||
|
|||
ik gebruik itunes zonder porblemen voor muziek,,
maar ik heb er ook niet zo veel verstand van.. ik heb hem 2ehands gekocht.. |
|
||||
|
||||
Je moet gewoon muziek via iTunes erop zetten, gewoon synchroniseren met iTunes alleen je moet niet gaan updaten met iTunes
|
|||
|
|||
Citaat:
Psies, als ie vraagt om te updaten...op nee klikken...dus zorg ervoor dat Itunes niet automatisch gaat updaten maar erom vraagt... Kun je instellen in Itunes.... Werkt prima! |
|
||||
|
||||
Ik denk dat het verschil zit in het gebruiken van iTunes en aanmelden bij iTunes.
Gebruiken is geen probleem, updates uitzetten en gaan met die muziek En verder: gewoon lekker lezen hier om optimaal gebruik te maken van je nieuwe aanwinst |
|
|||
|
|||
Hoi,
Bedankt voor de reacties. Heb mijn eerste muziek erop gezet. Hij doet het perfect. Sjoerd |
|
||||
|
||||
Wat Redchilly zegt, zet het vragen naar updates ff uit
Bewerken -> Voorkeuren en zorg dat het hokje 'Automatisch zoeken naar updates' niet aangevinkt is |
|
||||
|
||||
Ik heb sinds vandaag mijn 16 gig iphone binnen usa 1.4 versie.
Met mijn apples ben ik altijd gewend geweest om het aan te sluiten en via itunes muziek erop te zetten. Maar met mijn iphone krijg ik deze melden. Het is laatste itunes versie heb ik wat aanstaan?? ofzo? iemand een idee? mvg |
|
|||
|
|||
je hebt windows zie ik..
duw op de windows toets + R, dan zou je in het "uitvoeren" of "run" scherm moeten komen typ daar "services.msc" (zonder " " uiteraard) en druk op OK. zoek naar "Apple Mobile Device" (of iets dergelijks, ik heb een Engelse Vista), dubbelklik daarop, zet startup type op automatisch en druk op start.. nu zou het moeten werken Laatst gewijzigd door Bibi2205; 23-05-08 om 19:03. Reden: screenshot toegevoegd |
|
||||
|
||||
super voor je advies, had het gelukkig al gevonden op de apple website is een bekend probleem, maar top van je reactie
|
|
|||
|
|||
als ik mijn muziek vanaf de computer naar itunes upload, en dan mijn telefoon doe synchroniseren dan pakt ie wel alle apps, maar geen enkele mp3 komt op mijn telefoon..
kan iemand mij helpen? bvd |
|
|||
|
|||
IPhone 4 overzetting naar IPhone 5
Heb reserve kopie gemaakt van iPhone 4 maar de muziek is niet mee overgezet naar de iPhone5
|
|
|||
|
|||
Hallo
Ik heb een iphone 4 8 GB nu wil ik mijn muziek van mijn blackberry bold 9900 over zetten naar mijn iphone maar als ik via whatsapp een nr naar me iphone stuur kan ie die niet binnen halen wat moet ik doen om gewn muziek van mijn laptop op mijn iphone te krijgen zonder muziek te kopen bij itunes?? misschien is het een domme vraag maar ben helemaal nieuw met iphone:$ Mvg Ilona |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek: hoe zet je muziek op je Iphone? | Mitta15 | Muziek, foto & video | 20 | 24-01-12 21:12 |
Hoe zet je muziek op je Iphone? | Nhu-an | iTunes | 6 | 14-01-11 19:06 |
Hoe zet ik Cydia , installer op mijn Iphone 3G | zwono | Archief | 1 | 16-03-09 14:46 |
hoe zet ik nu mijn iphone in dfu | bako | Archief | 1 | 16-12-08 20:14 |
hoe zet ik mijn iphone (us) in nederlands ? | ranne | Archief | 2 | 04-07-08 22:24 |
|
|