Muziek van iPhone overzetten naar de iPad2 met hetzelfde account discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forummers, Ik voor mijn vraag eerste op het forum gezocht maar het antwoord niet kunnen vinden, vandaar dat ik hem hier stel. Ik gebruik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Muziek van iPhone overzetten naar de iPad2 met hetzelfde account
Beste forummers,
Ik voor mijn vraag eerste op het forum gezocht maar het antwoord niet kunnen vinden, vandaar dat ik hem hier stel. Ik gebruik op de iPhone en iPad het zelfde itunes account. Op de iPhone heb ik wat muziek staan die ik ook graag op de iPad zou willen hebben. Echter zie ik niet hoe ik dit zou moeten doen. Graag jullie advies, alvast bedankt
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
weet niet of het al gelukt is maar....
Instellingen scroll naar beneden en klik op optie (Itunes en App Store). daar kan je muziek aanvinken en of app's succes
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek overzetten van iPhone naar PC | Figueros | iPhone algemeen | 2 | 23-10-12 18:28 |
Data overzetten van Ipad2 naar nieuwe Ipad | hanskramer | iPad algemeen | 7 | 20-03-12 23:16 |
muziek overzetten van iphone naar itunes | cindydepindy | iTunes | 5 | 10-01-12 16:30 |
Muziek: Probleem overzetten muziek van PC naar iPhone 4S | Nick13 | Muziek, foto & video | 11 | 04-01-12 20:47 |
Muziek overzetten van Iphone naar MB | JensDM | Muziek, foto & video | 8 | 21-09-11 12:23 |
|
|