Muziek overzetten van iPhone naar PC discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik wil op mijn iPhone in iTunes een album kopen. Nu weet ik dat ik deze aankopen over kan zetten op mijn PC, dmv ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Muziek overzetten van iPhone naar PC
Hallo,
Ik wil op mijn iPhone in iTunes een album kopen. Nu weet ik dat ik deze aankopen over kan zetten op mijn PC, dmv synchronisatie. Wat ik mij echter af vraag is het volgende: Heb ik deze liedjes dan ook als zijnde bestanden op mijn PC staan, of staan deze alleen in iTunes? Zo ja, waar kan ik deze vinden? Zo nee, is dit mogelijk? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als ze in iTunes staan, staan ze toch op je PC?
Of staat iTunes niet op je PC? Waar bevinden mijn iTunes-bestanden zich?
|
|||
|
|||
Lekker mediamonkey gebruiken. Veel makkelijker. Gewoon drag en drop stijl geen gelul.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek overzetten van ipod touch naar iphone | johnspek | iPhone algemeen | 3 | 21-10-12 12:22 |
muziek overzetten van iphone naar itunes | cindydepindy | iTunes | 5 | 10-01-12 16:30 |
Muziek: Probleem overzetten muziek van PC naar iPhone 4S | Nick13 | Muziek, foto & video | 11 | 04-01-12 20:47 |
Muziek overzetten van Iphone naar MB | JensDM | Muziek, foto & video | 8 | 21-09-11 12:23 |
Muziek van iPhone naar computer overzetten | willy83 | Archief | 1 | 21-02-08 11:56 |
|
|