Muziek overzetten van ipod touch naar iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb nu muziek staan op mijn ipod touch (deze beheer ik handmatig en de muziek staat niet in de muziek bibliotheek van itunes). ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Muziek overzetten van ipod touch naar iphone
Hoi,
Ik heb nu muziek staan op mijn ipod touch (deze beheer ik handmatig en de muziek staat niet in de muziek bibliotheek van itunes). Ik wil al deze muziek overzetten naar mijn Iphone. Weet iemand hoe ik dit moet doen? Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Mijn oplossing: de liedjes van de touch overzetten naar de pc. En van de pc overzetten naar de iPhone.
Ikzelf zou niet weten hoe dit handmatig te werk gaat. Als u beide devices gejailbreaked hebt, zou er wellicht een andere mogelijkheid zijn maar die zou ik op dit moment niet kunnen toveren |
|
|||
|
|||
Is de muziek aangekocht geweest via itunes vanuit je iPod?
Dan kan je de muziek opnieuw downloaden op je iphone met hetzelfde account. zoniet kan je dit gebruiken Tansee iPod Transfer - Copy iPod Music to Computer Dit is niet gratis. |
|
|||
|
|||
Probleem is opgelost
Erg goed gratis programma genaamd sharepod en je kan je ipod gewoon als hardeschijf nummers/videos erop en eraf halen. Eerst alle nummers naar mijn pc gekopieerd en daarna naar de nieuwe iphone via itunes gekopieerd. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek: Muziek van Ipod touch naar Iphone 4S | CJC | Muziek, foto & video | 0 | 20-01-12 20:42 |
muziek overzetten van iphone naar itunes | cindydepindy | iTunes | 5 | 10-01-12 16:30 |
Muziek: Probleem overzetten muziek van PC naar iPhone 4S | Nick13 | Muziek, foto & video | 11 | 04-01-12 20:47 |
Muziek overzetten van Iphone naar MB | JensDM | Muziek, foto & video | 8 | 21-09-11 12:23 |
|
|