iPhone 4S t-mobile: geluid blijft wegvallen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iPhone 4S met t-mobile. Ik heb al sinds het begin van deze telefoon problemen met de verbinding. Bij 3 van de 6 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4S t-mobile: geluid blijft wegvallen
Ik heb een iPhone 4S met t-mobile. Ik heb al sinds het begin van deze telefoon problemen met de verbinding. Bij 3 van de 6 gesprekken valt af en toe het geluid een seconde of 6 weg. Ik hoor de ander niet en de ander hoor mij dan niet. Daarna is de verbinding weer terug en kunnen we weer verder bellen.
Eerst bij t-mobile maar eens een nieuwe SIM gehaald. Hielp niks. Mijn iphone daarna naar de reparatiedienst gebracht. Kreeg ik na 10 dagen een nieuwe telefoon. Das altijd mooi natuurlijk, maar het probleem bleef. Nu bel ik voor 80% met mijn vriendin dus dachten we dat het toen maar aan haar mobiel (ook t-mobile trouwens) moest liggen. Ook die van haar naar de reparatiedienst gebracht. Nieuwe telefoon terug gekregen, maar nog steeds dezelfde problemen. Ik merk dat ik het ook wel eens met andere heb. Iemand een idee want ik ben radeloos. Zou er misschien ook 1 of andere bug in de reserve (icloud) copy kunnen zitten? Mijn telefoon zit op de laatste iOS maar had dit probleem met eerdere versies ook al. Ook is i gejailbreakt, maar ook voor de jailbreak had ik dit al. iemand? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
niemand die hier tips of een antwoord op heeft?
|
|
|||
|
|||
Probeer eens met je data uit te zetten mogelijk wordt het gesprek gestoord door een push bericht of dergelijke (vanuit je telefoonoperator)
instellingen > algemeen >Netwerk > mobiel data Uitschakelen |
|
|||
|
|||
Dat lijkt me sterk. En al was dat zo dan zou ik dus nooit mijn mobiele data aan hebben kunnen staan tijdens het bellen?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hij is inmiddels "gemaakt". Bij de reparatiewerkzaamheden stond "software upgrade". Dus ik twijfelde of het probleem wel verholpen was. iOS 6 had ik er immers zelf al een paar keer opnieuw opgezet. Maar wonder boven wonder is het probleem verholpen. Wat zouden ze softwarematig gedaan hebben? Zou het misschien toch komen door een eerdere jailbreak ofzo?
|
|
|||
|
|||
Waar staat reparatiewerkzaamheden?
Je had het probleem al voor de jailbreak of las ik dit verkeerd? |
|
|||
|
|||
Ja dat weet ik dus niet meer... maar vind het gewoon raar dat een dergelijk probleem toch softwarematig opgelost kan worden.
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geluid oordopjes blijft verspringen | erikvanzon | iPhone algemeen | 0 | 28-10-09 12:36 |
blijft in koptelefoonstand hangen (geluid) | jonathanske | iPhone algemeen | 7 | 29-06-09 00:18 |
klik geluid blijft hangen | basboy | Unlock [archief] | 11 | 08-06-08 21:49 |
iphone geluid blijft hangen | robin193 | iPhone algemeen | 0 | 16-05-08 01:00 |
|
|