//

Geluid oordopjes blijft verspringen

Geluid oordopjes blijft verspringen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heyhey Ik heb een vreemd probleem met m'n oordopjes/iphone, paar weken terug begon het geluid via m'n oordopjes (de standaard headset die je bij de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-10-09, 12:36
erikvanzon erikvanzon is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 1
Standaard Geluid oordopjes blijft verspringen

Heyhey

Ik heb een vreemd probleem met m'n oordopjes/iphone, paar weken terug begon het geluid via m'n oordopjes (de standaard headset die je bij de iphone 3gs krijgt) te verspringen van normaal volume naar heel zacht en weer terug. Nu blijkt wanneer ik met het draad bij de aansluiting friemel dit de hele tijd heen en weer springt, heel irritant wanner ik hem bijvoorbeeld in m'n broekzak heb zitten en er dus druk op de aansluiting/kabel komt.

Na stof achter m'n scherm van m'n iPhone hebben gehad, heb ik een nieuwe iPhone gekregen van T-Mobile, maar het probleem is nog steeds aanwezig.

Twee weken terug heb ik dan ook de headset op laten sturen, maar heb ik deze terug gekregen met de mededeling dat ze geen problemen hebben gevonden, terwijl ze bij mij nog steeds niet werken. Dan ook weer terug gegaan naar de winkel en ze bij een iPhone van een van de medewerkers geprobeerd, waar ze geen problemen gaven...

(andere oordopjes werken overigens wél zonder problemen, maar daar zit dan weer geen microfoon bij)

Enig idee waar het probleem kan liggen?

Thnx!

Laatst gewijzigd door erikvanzon; 28-10-09 om 12:39.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Alleen geluid via oordopjes. Hermadrid iPhone algemeen 5 14-12-13 22:40
geluid defect oordopjes carloow iPhone algemeen 2 21-09-10 17:39
Geen geluid via oordopjes/koptelefoon mikkelnl iPhone algemeen 6 11-06-10 23:58
Muziek: slecht geluid, zelfs met oordopjes Deborah Muziek, foto & video 14 05-03-09 13:37
Sms geluid door speaker EN oordopjes borgqueenx iPhone algemeen 1 05-12-08 00:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:59.