Geen geluid via oordopjes/koptelefoon discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Heel vreemd: plotseling werkt de headphone uitgang niet meer van mijn 3GS: welke koptelefoon ik ook probeer: geluid blijft gewoon via de iPhone zelf ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen geluid via oordopjes/koptelefoon
Hallo,
Heel vreemd: plotseling werkt de headphone uitgang niet meer van mijn 3GS: welke koptelefoon ik ook probeer: geluid blijft gewoon via de iPhone zelf lopen, niets via de koptelefoon. De jack-ingang is volgens mij schoon; geen stof ofzo erin te zien! Iemand enig idee hoe dit kan? Ik heb al een complete restore geprobeerd: helpt niet |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Paar keer je oortjes in- en uit doen.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
koptelefoon |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen geluid met speaker, wel met koptelefoon. (3Gs 3.1.2) | Gadgetdude | iPhone algemeen | 18 | 01-09-14 20:26 |
Koptelefoon/oordopjes | Olga.p2000 | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 21-12-10 20:30 |
Geluid vanuit koptelefoon overstuurd | jppadam | iPhone algemeen | 2 | 16-12-09 10:33 |
Geen geluid op speaker en via oordopjes tijdens bellen | lluuk | iPhone algemeen | 3 | 28-03-09 16:18 |
Geen geluid, ook niet bij oordopjes. | Djabber | iPhone algemeen | 3 | 13-05-08 12:30 |
|
|