Alleen geluid via oordopjes. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb mijn Iphone 4 al een weekje en kom hier tegen mijn eerste probleem aan. De geluid doet het niet, hij doet het alleen als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Alleen geluid via oordopjes.
Heb mijn Iphone 4 al een weekje en kom hier tegen mijn eerste probleem aan. De geluid doet het niet, hij doet het alleen als ik de oordopjes erin doe. Ik weet niet wat ik moet doen. Hij is dom genoeg in de wc gevallen maar gelukkig niet diep en alles doet het gewoon behalve geluid. Voorheen deed die het wel.
Wie weet raad? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Vraag me niet hoe maar ik heb gemaakt
Ik zat even te kijken of ik beltoon kon veranderen (marimba) en die geluid kon ik wel horen dus ik legde Iphone weer neer nu pak ik hem op kan ik weer geluid afspelen en horen. Wie weet misschien wat de oorzaak was, moet je als je Mp3 (ipod) luister met oordopjes de muziek eerst stoppen en dan pas oordopjes eruit halen. Misschien deed ik dat verkeerd vorige keer. |
|
|||
|
|||
ik heb hetzelfde probleem
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hmmm snap het niet hoor.
Als je je huisdier onderwaterstopt. En er komt geen geluid meer uit ga je ff naar de dierenarts. Als je iphone onderwater is geweest en er komt geen geluid meer uit ga je ff naar de iphone dokter. |
|
|||
|
|||
Best bijzonder!
Je hebt je iPhone een weekje en je laat het een bezoekje aan je wc brengen! Heel apart, nooit van gehoord! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
geluid defect oordopjes | carloow | iPhone algemeen | 2 | 21-09-10 17:39 |
Geen geluid via oordopjes/koptelefoon | mikkelnl | iPhone algemeen | 6 | 11-06-10 23:58 |
Geluid oordopjes blijft verspringen | erikvanzon | iPhone algemeen | 0 | 28-10-09 12:36 |
Muziek: slecht geluid, zelfs met oordopjes | Deborah | Muziek, foto & video | 14 | 05-03-09 13:37 |
Sms geluid door speaker EN oordopjes | borgqueenx | iPhone algemeen | 1 | 05-12-08 00:09 |
|
|