Puchberichtgeving achteraf alsnog handmatig activeren discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik heb vandaag mijn eerste iPhone (4S) in gebruik genomen. Ik heb diverse apps erop gezet, en steeds vroeg hij of in zogeheten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Puchberichtgeving achteraf alsnog handmatig activeren
Beste mensen,
Ik heb vandaag mijn eerste iPhone (4S) in gebruik genomen. Ik heb diverse apps erop gezet, en steeds vroeg hij of in zogeheten 'pushberichtgeving' wilde toestaan. Ik wist niet wat het was en nam geen moeite om op te zoeken wat het was, dus drukte op al die verzoeken op nee. Achteraf zie ik in dat het toch best handig zou zijn geweest, dus baal ervan. Weet iemand toevallig hoe je achteraf alsnog die pushberichtgeving kunt activeren? Ik kon het op internet in ieder geval niet vinden. Hoor graag van jullie, groetjes. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Instellingen - Algemeen - Berichtgeving - daar kun je per app de berichtgeving instellen
|
|
|||
|
|||
Pas ook even je account gegevens aan. Nu staat er dat je een iPhone 4 hebt.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone verzekering achteraf | martijndk1983 | iPhone algemeen | 1 | 29-10-11 17:39 |
Software: Via GPS achteraf route bekijken?? | RonaldTD | iPhone Navigatie | 1 | 24-06-10 01:09 |
vastgelopen na update (achteraf geunlockt) | Jabog | Archief | 3 | 25-10-09 23:55 |
iPhone straks alsnog legaal activeren? is dat mogelijk? | LA_Ranger | Archief | 3 | 07-03-08 16:12 |
SSH achteraf installeren | ptje | Jailbreak apps en thema's | 1 | 30-01-08 22:44 |
|
|