Simpele app discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Absolute beginner met een idee voor een simpele app. Maar weet niet waar te beginnen, ik wil namelijk een paar schermvullende afbeeldingen waar ik met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Simpele app
Absolute beginner met een idee voor een simpele app.
Maar weet niet waar te beginnen, ik wil namelijk een paar schermvullende afbeeldingen waar ik met swipen van links naar rechts en andersom doorheen kan scrollen. Verder geen bedieningselementen. Zoiets als diverse soundboards. Heb wat beginnersboeken doorgenomen maar die gaan uit van bestaande templates ( tab-bar en nav based ) en die hebben bedieningselementen. Als ik dat voor elkaar heb kan ik waarschijnlijk verder. alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als je deze nou eens download en opent in XCode, dan heb je alvast een begin.
PageControl Example
|
|||
|
|||
Hee, wist niet dat er zoiets was
Dank je |
|
|||
|
|||
Nog leuker is het direct vanuit de documentatie in XCode. Daar kan je de examples ook bekijken en direct downloaden en openen
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Simpele slider | phone2go | Jailbreak apps en thema's | 5 | 20-05-11 19:23 |
Net als iedereen wil ik rijk worden door een simpele App te maken | G-rie | Ontwikkelen voor iOS | 12 | 20-02-11 19:37 |
Simpele lesrooster app | fct | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 08-02-11 13:26 |
[Gezocht] Ontwikkelaar simpele app voor Iphone OS 3.0 | Relief | Archief | 3 | 18-06-09 12:37 |
simpele vraag | bjorntje | Archief | 5 | 24-06-08 01:06 |
|
|