Net als iedereen wil ik rijk worden door een simpele App te maken discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb een paar leuke Apps als idee. maar hoe kan ik dit idee realiseren? En bij wie kan ik terecht? is dit makkelijk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Net als iedereen wil ik rijk worden door een simpele App te maken
Hallo,
ik heb een paar leuke Apps als idee. maar hoe kan ik dit idee realiseren? En bij wie kan ik terecht? is dit makkelijk of moeilijk als je helemaal geen verstand hebt van apps maken. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Internet, boeken, etcetera.
|
|||
|
|||
Waarom komen er veel vragen om als beginner een App te maken? Een App bouw je niet zomaar even, en zeker niet een App waar je rijk van wordt.
Apps maken is net als een huis bouwen en bijvoorbeeld een vliegtuig bouwen een vak. Dat gebeurt door een vakman. Er zijn natuurlijk mensen die zelf hun huis bouwen of zelf een vliegtuig bouwen maar dat zijn uitzonderingen (ik zeg niet dat een App bouwen net zo moeilijk is, het is ook vakwerk) Dennis Stevense heeft met zijn trein-applicatie volgens mij wel aardig wat geld verdiend. Dennis is opgeleid als vakman in de IT en heeft heel goed nagedacht over het uiterlijk en gebruiksgemak van een iPhone Applicatie. Hij heeft dat vertaald in een ontzettend goede, mooie en gebruiksvriendelijke applicatie. Met het lezen van een paar programmeer boekjes of bekijken van voorbeelden op Internet red je dat niet. Ik wil je natuurlijk niet ontmoedigen maar je idee moet wel bijzonder briljant zijn wil je met een simpele applicatie rijk worden. Voor de duidelijkheid: Ik zeg niet dat het niet kan!
|
|||
|
|||
Citaat:
daarom ben ik ook van plan om het door een vakman te laten doen. alleen weet ik niet hoeveel mij dit gaat kosten. en ben ik bang dat mijn idee gejat kan worden. weet iemand hoeveel een app laten maken kost? en of ik mijn idee kan beschermen? |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Je kunt ook een geheimhoudingsverklaring maken (of opvragen bij bijvoorbeeld de Novu) en die laten tekenen alvorens je je idee vertelt aan een ontwikkelaar. Dat is vaak de eerste stap. Je kunt dan iemand die er met jouw idee vandoor gaat aanklagen. Ik ben toevallig iPhone ontwikkelaar (vakman dus ) én lid van de Novu. Ik wil graag meer over je idee horen en ben wellicht in staat om een iPhone App voor je te maken. Verdere communicatie via PB? Laatst gewijzigd door wubbe; 07-06-10 om 00:14. Reden: Downloadpagina geheimhoudingsverklaring gevonden. |
|
||||
|
||||
Je moet toch altijd beginnen met het lezen van een paar programmeerboekjes.
1+1+1+1+1 = veel |
|
|||
|
|||
Hallo kan ik met je in contact komen mbt evt applicatie bouwen ??
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Met mij of met wubbe?
Groetjes |
|
||||
|
||||
Citaat:
Net zo makkelijk te beantwoorden als: Hoeveel kost een auto. Ligt eraan of je een fiat of een ferrari wil. Dat verschilt ook nogal qua prijst. Daarnaast kan het voor iemand heel simpel lijken om iets te maken, maar kan het in werkelijkheid wel ingewikkeld zijn. Daarom moet je ook intensief contact hebben met je klant vind ik persoonlijk.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Het lijkt mij een erg lastig parket om als een non-iphone developper (en zonder een leuke pot geld) ideeën ten uitvoer te brengen.
Je kan nog zo'n goed idee hebben, maar de grootste last leg je uiteindelijk altijd bij de developer, die dus of zijn uren betaald wil hebben of wil delen in de opbrengst. Hoe dan ook zal je zelf nooit het leeuwendeel van de opbrengsten overhouden ben ik bang aangezien iOS ontwikkelaars toch wel schaars/duur zijn en eerlijk is eerlijk jij alleen het idee aandraagt (hoe geweldig dit misschien ook is). Ik ben wel erg benieuwd of je je idee ten uitvoer krijgt gebracht! ben blij zelf ontwikkelaar te zijn met mijn eigen iPhone app momenteel in review Laatst gewijzigd door vdevos; 20-02-11 om 20:19. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik wil een app maken | Timsteenbergen | Ontwikkelen voor iOS | 17 | 23-03-10 21:31 |
waar herken je een orginele iphone 3G 16GB aan als je als leek er een tweedehands wil | mikeh | Archief | 2 | 11-01-09 12:45 |
|
|