Gegevens kwijt na uitschakelen van iPhone discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik sla een array op met [NSUserDefaults standardUserDefaults] in ApplicationWillTerminate. Bij het opstarten van de applicatie wordt de array elke keer weer netjes geladen. Alleen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik sla een array op met [NSUserDefaults standardUserDefaults] in ApplicationWillTerminate. Bij het opstarten van de applicatie wordt de array elke keer weer netjes geladen.
Alleen wanneer ik m'n iPhone uitschakel of de batterij raakt op, let wel, zonder dat de applicatie draait, en weer aanzet, zijn de gegevens verdwenen... Heeft iemand hier misschien een verklaring voor? Edit: "synchronize" gebruiken [[NSUserDefaults standardUserDefaults] setObject:array forKey:@"array"]; [[NSUserDefaults standardUserDefaults] synchronize]; En vervolgens de hele zooi plaatsen in applicationWillResignActive, applicationDidEnterBackground, applicationWillTerminate, dan lijkt het te werken Laatst gewijzigd door celaeno2; 13-11-10 om 05:37. Reden: volgende keer de edit knop gebruiken |
Gesponsorde links | |
|
|
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gegevens kwijt :( | tarikhan | iPhone algemeen | 2 | 24-05-11 10:31 |
Mac OS X: Iphone syncen met nieuwe itunes zonder gegevens kwijt raken | knijn | iTunes | 0 | 08-09-10 20:10 |
iPhone Gerepareerd: ALLE gegevens KWIJT!!! | SaraSara | iPhone algemeen | 8 | 26-04-10 22:30 |
op PC alles kwijt enkel gegevens op iphone nog | pinki | Archief | 1 | 13-02-10 14:36 |
Gegevens kwijt | pp-nl | iPhone algemeen | 3 | 17-08-09 19:47 |
|
|