//

op PC alles kwijt enkel gegevens op iphone nog

op PC alles kwijt enkel gegevens op iphone nog discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) M'n laptop heeft de geest gegeven en ook de aangesloten backup schijf is opgebrand (letterlijk) blijkbaar een behoorlijke stroomstoot of zoiets. Ben dus ook m'n ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 13-02-10, 13:16
pinki pinki is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: belgië - wijnegem
Berichten: 22
Question op PC alles kwijt enkel gegevens op iphone nog

M'n laptop heeft de geest gegeven en ook de aangesloten backup schijf is opgebrand (letterlijk) blijkbaar een behoorlijke stroomstoot of zoiets. Ben dus ook m'n trouw gemaakte Itunes backups kwijt.
Heb dus enkel de data op m'n iphone nog. Als ik straks m'n nieuwe laptop heb hoe kan ik dan m'n contactgegevens (tel nrs / adressen) terug op nieuwe laptop krijgen. (muziek en foto's lukt me wel)

Lang gezocht maar hiervoor nog geen oplossing gevonden.

Brengen jullie toch een beetje goed nieuws na dit drama ???

edit : heb iets gelezen over serienr aanpassen in itunes/iphone (was een manier om op 2 pc te syncen of om met 2 iphones te syncen) kan ik zo niets redden (kan artikel niet terugvinden)

Laatst gewijzigd door pinki; 13-02-10 om 13:23.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-02-10, 13:36
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Voor jouw probleem had je bijvoorbeeld dit topic kunnen gebruiken. Verdere vragen kan je eveneens in dat topic stellen.

Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie.

//Slotje
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Gegevens kwijt na uitschakelen van iPhone celaeno2 Ontwikkelen voor iOS 0 12-11-10 15:37
iPhone Gerepareerd: ALLE gegevens KWIJT!!! SaraSara iPhone algemeen 8 26-04-10 21:30
iphone hersteld, alles kwijt CrazyTanker iPhone algemeen 4 28-02-10 22:49
iPhone: iPhone 3GS 'unjailbraiken' - ben ik dan alles kwijt ? dantji Jailbreak 9 16-07-09 14:19
Iphone scherm flikkert, iphone start enkel nog in DFU-modus segers909 Unlock [archief] 9 26-05-08 21:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:51.