Gegevens kwijt discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Afgelopen zaterdag stopte mijn iPhone er ineens mee, nadat ik een foto had gemaakt, klikte ik op de bovenste knop om hem te vergrendelen. Vervolgens ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gegevens kwijt
Afgelopen zaterdag stopte mijn iPhone er ineens mee, nadat ik een foto had gemaakt, klikte ik op de bovenste knop om hem te vergrendelen. Vervolgens kon ik met geen mogelijkheid meer het apparaat aankrijgen.
Thuis aangekomen de telefoon aan de computer gehangen, iTunes gaf aan dat hij hem niet kon lezen en kon er dus ook niets mee. Vervolgens dus in de DFU modus gegaan en de iPhone hersteld. Resultaat, de circa 100! foto's van die dag kwijt. Sinds zaterdag ben ik op zoek naar een manier om dit te recoveren, onder andere door het te mounten als netwerkschijf en het via ftp te benaderen. Ik kan echter niets vinden om de gegevens terug te vinden. Het lijkt me dat dit toch moet lukken, als je je computer formatteerd kun je immers ook 90% van je bestanden weer terughalen, bijvoorbeeld met getdataback. Deze ondersteund echter geen iPhone. Heeft iemand een idee hoe dit op te lossen is? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat kan je niet recoveren, als je restored wordt het hele geheugen gewist en gaat de firmware er opnieuw overheen.
|
|
|||
|
|||
Oke dat snap ik, maar dat wordt nooit helemaal gewist, je kan het alleen niet meer zien. Als je normale harde schijf van je pc crasht en je alles verwijderd en opnieuw installeert kun je het ook terughalen. De harde schijf in de iPhone is mijn insziens niet anders.
|
|
|||
|
|||
Dat is wel degelijk anders, maar dat is het punt niet.
Punt is dat een format wordt gedaan op het geheugen als je een restore doet. Als je iets van je iPhone verwijderd is het een ander verhaal, haal die 2 niet door elkaar. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gegevens kwijt :( | tarikhan | iPhone algemeen | 2 | 24-05-11 10:31 |
Gegevens kwijt na uitschakelen van iPhone | celaeno2 | Ontwikkelen voor iOS | 0 | 12-11-10 16:37 |
contact gegevens kwijt | marlly | iPhone algemeen | 4 | 22-07-10 15:55 |
Verbind met itunes = Gegevens kwijt?! | Dirkeijkemans | Archief | 2 | 02-12-09 19:47 |
Gegevens kwijt bij Cydia?? | Timbaland | Archief | 9 | 14-09-09 20:38 |
|
|