iOS 4.2 Golden Master blijft die? discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Heeej Ik heb net de Golden Master 4.2 versie op me iPod Touch 2gen 8 gig gezet. Nu heb ik een vraag.... blijft deze versie ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Heeej Ik heb net de Golden Master 4.2 versie op me iPod Touch 2gen 8 gig gezet. Nu heb ik een vraag.... blijft deze versie of is deze alleen om tijdelijk te testen?Vind hem namelijk lekker vlot werken en nog geen probleem tegengekomen dus wil hem graag houden.is dit mogelijk of verdwijnt deze net als die beta versies die kan je er namelijk niet meer opzetten Alvast bedankt!!Groet,Joost
Iemand een antwoord voor me? Laatst gewijzigd door King1987; 14-11-10 om 13:14. Reden: samengevoegd |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Beetje haast ? Nog geen 80 minuten geleden je vraag gesteld. Maar het antwoord is simpel. Het is nog steeds een testversie. Dus uiteindelijk kan er altijd weer veranderd worden.
En waarschijnlijk zit ook in deze versie een timebomb. En als het je gelukt is om deze versie erop te zetten zal het je ook wel lukken de definitieve versie erop te zetten.
Also known as Psbb Laatst gewijzigd door TheTob; 13-11-10 om 22:50. |
|
|||
|
|||
Oh jammer. Vind hem lekker snel werken! Word de officiële versie even goed?
|
|
||||
|
||||
Een timebomb? Ik heb met 4.1GM op mn 3G ook een paar maanden gedaan...(totdat ik downgrade) daar zat iig geen tijdlimiet oid op.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Op de 4.2 beta 's zit hij wel dus waarschijnlijk ook wel op deze. En zo niet kan hij mooi door blijven spelen met deze versie
|
|
|||
|
|||
Ja,maar wat zit er nou eigenlijk meer op 4.2? merk bij de GM iniedergeval niets nieuws. Alleen dat die wat sneller is en niet meer crasht.Maar word de final version even goed en fijn?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Zal in ieder geval beter zijn want de 1e GM versie heeft Wi-Fi problemen. (kan ik uit eigen ervaring zeggen). Heb ik met de 2e GM versie nog niet meegemaakt.
|
|
|||
|
|||
jamaar zijn er ook extra functies?
en de batterij die langer mee gaat? Laatst gewijzigd door King1987; 14-11-10 om 21:25. Reden: samengevoegd |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
waar blijft die unlock het is 31 december? | Erhan | Archief | 3 | 31-12-08 11:11 |
|
|