iPad applicatie met bewerkbare wegenkaarten discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet er toevallig iemand welke applicatie ik kan gebruiken om stratenplannen te bewerken waarbij men meerdere spelden kan plaatsen die continue zichtbaar blijven en waarbij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad applicatie met bewerkbare wegenkaarten
Weet er toevallig iemand welke applicatie ik kan gebruiken om stratenplannen te bewerken waarbij men meerdere spelden kan plaatsen die continue zichtbaar blijven en waarbij men gewenste info kan plaatsen? Op de basiskaarten van iPhone en iPad blijven deze niet staan of ik iets verkeerd?
Mocht ik de straten kunnen inkleuren van bepaalde trajecten zou dit helemaal super zijn Alvast thx |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Puur offline wegenkaarten voor ipad | basset | iPad Navigatie | 15 | 10-10-11 18:02 |
iPad standaard mail applicatie - password incorrect?? | Calaghi | iPad Apps | 5 | 23-02-11 19:01 |
iTunes hangt na connectie iPad met pc op pagina met : Gratis Zoek mijn iPad | pauldk | iPad algemeen | 5 | 02-02-11 17:03 |
|
|