iPad in Amerika gekocht - wat te doen? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Volgende week komt mijn iPad uit Amerika aan. Het is een iPad 16GB zonder 3G. Ik zou graag weten welke stekkertjes ik moet kopen om ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad in Amerika gekocht - wat te doen?
Volgende week komt mijn iPad uit Amerika aan. Het is een iPad 16GB zonder 3G.
Ik zou graag weten welke stekkertjes ik moet kopen om hem op te kunnen laden, ik heb geen iPhone stekker maar wel eentje van een iPod Classic, maar deze is ondertussen al enkele jaren oud. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Deze moet voldoende zijn: 10-W USB-lichtnetadapter voor Apple iPad - Apple Store (Nederland)
|
|
||||
|
||||
of gewoon zo'n vakantie stekker van 2 euro
|
|
|||
|
|||
Gewoon een verloopstekker van een Amerikaanse plug naar een NL. Kost inderdaad 2 euro of iets dergelijks.
|
|
|||
|
|||
Naar de apple reseller gaan een duckhead europese stekker kopen, op de voeding vanuit de amerikaanse ipad prikken, en het werkt. De voeding vanuit amerika is 110-230v. Mijn ipad komt ook uit de states.
|
|
|||
|
|||
Kan ook maar is volgens mij een stuk duurder. Een simpele stekker van de electronica boer doet hetzelfde.
|
|
|||
|
|||
Ik weet genoeg, straks ga ik achter zo'n omzetter. Bedankt!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wat te doen bij Light Leaks iPad 2? | xxMartenxx | iPad algemeen | 53 | 02-04-11 22:53 |
Iphone 4 gekocht in Amerika maar wat nu ? | yannickiphone4 | Koopinformatie USA | 2 | 09-01-11 23:44 |
Iphone in amerika gekocht en nu t-mobile abbo | maxyvl | Archief | 1 | 14-10-09 23:17 |
Iphone 1.1.2 gekocht in Amerika. | rojo0116 | Archief | 2 | 28-05-09 20:59 |
[Heb 1.1.1 al voordat ik hem uit de doos haalde] Wat te doen en wat zijn de nadelen? | Pietje123456 | Archief | 11 | 15-10-07 11:48 |
|
|