Sync verplaatst iconen terug discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Met de laatste versie van iTunes kun je de plaats van alle iconen op je PC bepalen en syncen naar je iPhone. Het verplaatsen van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Sync verplaatst iconen terug
Met de laatste versie van iTunes kun je de plaats van alle iconen op je PC bepalen en syncen naar je iPhone.
Het verplaatsen van iconen naar andere schermen kan echter ook met de iPhone zelf. Wat schetst mijn verbazing ? Als ik met de iPhone de iconen netjes indeel zoals ik ze wil hebben en ik ga syncen met iTunes, dan worden de iconen op de iPhone zo terug gezet als ze in iTunes zijn geordend. Kan ik daar omheen ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik vermoed(!) dat je dit kunt voorkomen door eerst een reservekopie te maken voordat je gaat synchroniseren. Eventueel kun je dan ook nog, voordat je synchroniseert, iTunes even afsluiten c.q. je iPhone los- en weer aankoppelen.
|
|||
|
|||
En wat vermoed jij dat het resultaat dan is ?
Je zal op een gegeven moment toch moeten syncen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Icoontjes verplaatst | Kevveuh | Jailbreak apps en thema's | 2 | 09-05-10 18:23 |
bericht kan niet worden verplaatst | chrizzy | iPhone algemeen | 2 | 18-06-09 22:32 |
per ongeluk files verplaatst in Winscp | Tristal | iPhone algemeen | 3 | 07-06-09 14:17 |
Sync terug naar Mac | dignus | iTunes | 2 | 02-06-08 18:01 |
|
|