//

Jailbreak iphone 4.01 probleem

Jailbreak iphone 4.01 probleem discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds vandaag een amerikaanse at&t iphone 4. Ik heb alle stappen die op jailbreakme.com staan gedaan en bij de laatste stap (het openen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-09-10, 16:45
Appelkruimel Appelkruimel is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 2
Standaard Jailbreak iphone 4.01 probleem

Ik heb sinds vandaag een amerikaanse at&t iphone 4. Ik heb alle stappen die op jailbreakme.com staan gedaan en bij de laatste stap (het openen van de pagina op je iphone om vervolgens de jailbreak te starten) geeft hij op een gegeven moment aan dat cydia is geinstalleerd. Daarna komt een scherm met "wachten op activering, dit kan even duren". Na een uur is er echter nog steeds niet gebeurd.

Ik heb dit al een aantal geprobeerd en ook de iphone opnieuw opgestart (dmv de home en uit knop) , maar hij blijft hier ophangen. Als ik de jailbreak opnieuw start geeft hij aan "Oops.. it looks like the installer crashed last time to jailbreak. It might work if you try again."

Maar dat werkt dus niet. Iemand tips?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-09-10, 00:22
xxdenxx's schermafbeelding
xxdenxx xxdenxx is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 80
Standaard

Ik heb er ook 1 uit Amerika . Toen ik na de jailbreak de unlock uitvoerde en mijn sim netwerk kreeg gaf hij aan geactiveerd.
  #3  
Oud 05-09-10, 20:10
mattias mattias is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: beveren
Berichten: 47
Standaard

als cydia is geinstalleerd gewoon ultrasnow en de patch installeren en je eigen sim erin en voila alles in orde bij mij toch
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G jailbreak 3.1.3 probleem iDavid Archief 4 22-03-10 19:02
Probleem herstellen/jailbreak iphone aeger Archief 1 29-10-09 17:18
iPhone: jailbreak probleem iphone 2G LHT Jailbreak 1 01-10-09 21:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:42.